Criteris per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació dels alumnes en els centres on s’imparteixen els ensenyaments del segon cicle d’educació infantil, primària, secundària obligatòria, batxillerat i formació d’adults, davant la prolongació del període de confinament pel Covid19 (30.03.2020)
Document Type
Others
Citation
Criteris de 30 de març de 2020, del secretari de Polítiques Educatives, per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació dels alumnes en els centres on s’imparteixen els ensenyaments del segon cicle d’educació infantil, primària, secundària obligatòria, batxillerat i formació d’adults, davant la
prolongació del període de confinament pel Covid19. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Author
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2020-03-31Extension
3
Collection
Orientacions i criteris per a l'acció educativa davant del confinament;
Subject (LEMAC)
COVID-19 (Malaltia)
Educació - Avaluació
Ensenyament virtual - Planificació
Escoles - Administració i organització
Escoles - Ensenyament virtual
Gestió d'emergències - Planificació
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Resolució de la Secretaria de Polítiques Educatives en relació a la impartició de la sisena hora en els centres de titularitat del Departament d'Educació (11.05.2021)
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives (2021-05-11) -
Resolució per la qual es fa pública la relació de centres amb projectes d'innovació pedagògica reconeguts que tenen professorat amb dret a certificació (18.02.2019)
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives (2019-02-18) -
Aclariments per als centres públics de titularitat del Departament d'Educacio en el curs 2020-2021 (30.07.2020)
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives (2020-07-30)