Criteris de classificació de centres en 10 països de l’OCDE: anàlisi de la complexitat (2020)
Autor/a
Arribas Payà, Víctor
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Cumplido Mercader, Sergi
Martínez Pons, Marc
Data de publicació
2020-02Resum
Estudi comparatiu de països i regions de l’OCDE que pretén ésser una eina de recollida d’informació que sustenti el manteniment de la classificació actual dels centres segons la seva complexitat, o bé que permeti incorporar nous criteris de valoració que tinguin en compte els principis d’equitat i cohesió social, tot basant-se en les estratègies adoptades pels diferents països estudiats. Els països i regions estudiats en aquest document són Gran Bretanya (Anglaterra), Austràlia, Canadà, Estats Units, Finlàndia, França, Itàlia (Llombardia), Països Baixos, Portugal i Xile.
Tipus de document
Informe
Versió del document
Versió publicada
Llengua
Català
Paraules clau
Escoles - Classificació
Escoles - OCDE
Sistema educatiu - OCDE
Extensió
41
Publicat per
Departament d'Educació
Col·lecció
Documents. CSASE;42
Citació
Criteris de classificació de centres en 10 països de l’OCDE: anàlisi de la complexitat. Elaboració: Víctor Arribas Payà, Sergi Cumplido Mercader, Marc Martínez Pons, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Sèrie - Documents [44]
Drets
Copyright: Víctor Arribas Payà, Sergi Cumplido Mercader, Marc Martínez Pons, Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element:
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/