Criteris de classificació de centres en 10 països de l’OCDE: anàlisi de la complexitat (2020)
Tipus de document
Informe
Resum
Estudi comparatiu de països i regions de l’OCDE que pretén ésser una eina de recollida d’informació que sustenti el manteniment de la classificació actual dels centres segons la seva complexitat, o bé que permeti incorporar nous criteris de valoració que tinguin en compte els principis d’equitat i cohesió social, tot basant-se en les estratègies adoptades pels diferents països estudiats. Els països i regions estudiats en aquest document són Gran Bretanya (Anglaterra), Austràlia, Canadà, Estats Units, Finlàndia, França, Itàlia (Llombardia), Països Baixos, Portugal i Xile.
Citació
Criteris de classificació de centres en 10 països de l’OCDE: anàlisi de la complexitat. Elaboració: Víctor Arribas Payà, Sergi Cumplido Mercader, Marc Martínez Pons, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Documents
Drets
Copyright: Víctor Arribas Payà, Sergi Cumplido Mercader, Marc Martínez Pons, Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu
Autor/a
Arribas Payà, Víctor
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Cumplido Mercader, Sergi
Martínez Pons, Marc
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2020-02Extensió
41
Col·lecció
Documents. CSASE;42
Matèries (LEMAC)
Escoles - Classificació
Escoles - OCDE
Sistema educatiu - OCDE
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Jornada sobre l'equitat educativa (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Cumplido Mercader, Sergi; León, Jorge; Martínez Pons, Marc; Mateo Andrés, Joan; Pons Vilaseca, Anna; Querol Puig, Ernest (2021-03-04)En aquesta jornada telemàtica sobre l'equitat educativa, s'hi van oferir eines per a l'anàlisi de les desigualtats i mesures per a l'equitat. La jornada es va iniciar amb una conferència a càrrec ... -
L'impacte del confinament en els resultats de l'avaluació de quart d'ESO: curs 2020-2021 (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Martínez Pons, Marc; Mateo Andrés, Joan, coord.; Pinya Salomó, Carmina, coord.; Querol Puig, Ernest, coord. (2021-06)Informe que analitza els efectes del tancament dels centres educatius sobre el sistema educatiu a Catalunya. El CSASE ha elaborat un qüestionari de confinament per a l’alumnat de 4t d’ESO que s’ha ... -
La publicació dels resultats de les avaluacions i l’elecció de centre escolar des d’una perspectiva internacional (2015)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Fuster, Marc (2015-11)