Criteris de classificació de centres en 10 països de l’OCDE: anàlisi de la complexitat (2020)
Tipus de document
Informe
Resum
Estudi comparatiu de països i regions de l’OCDE que pretén ésser una eina de recollida d’informació que sustenti el manteniment de la classificació actual dels centres segons la seva complexitat, o bé que permeti incorporar nous criteris de valoració que tinguin en compte els principis d’equitat i cohesió social, tot basant-se en les estratègies adoptades pels diferents països estudiats. Els països i regions estudiats en aquest document són Gran Bretanya (Anglaterra), Austràlia, Canadà, Estats Units, Finlàndia, França, Itàlia (Llombardia), Països Baixos, Portugal i Xile.
Citació
Criteris de classificació de centres en 10 països de l’OCDE: anàlisi de la complexitat. Elaboració: Víctor Arribas Payà, Sergi Cumplido Mercader, Marc Martínez Pons, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2020-02Extensió
41
Col·lecció
Documents. CSASE; 42
Matèries (LEMAC)
Escoles - Classificació
Escoles
Sistema educatiu
OCDE, Països de l'
Paraules clau
OCDE
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Copyright: Víctor Arribas Payà, Sergi Cumplido Mercader, Marc Martínez Pons, Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Aclariments per als centres educatius sobre la preinscripció als ensenyaments de segon cicle d'educació infantil, educació primària i ESO, per al curs 2020-2021: acreditació documental de determinats criteris de barem (14.05.2020)
Departament d'Educació. Subdirecció General de Gestió de Serveis a la Comunitat (2020-05-15) -
Criteris per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació dels alumnes en els centres on s’imparteixen els ensenyaments del segon cicle d’educació infantil, primària, secundària obligatòria, batxillerat i formació d’adults, davant la prolongació del període de confinament pel Covid19 (30.03.2020)
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives (2020-03-31) -
Resolució de convocatòria per a la selecció de projectes de mobilitat de centres educatius de titularitat de la Generalitat de Catalunya, per tal que professorat d'ensenyaments professionals pugui dur a terme estades formatives en empreses, entitats o centres educatius d'altres països durant el curs 2019-2020 (20.12.2018)
Departament d'Educació. Direcció General de Formació Professional Inicial i Ensenyaments de Règim Especial (2018-12-20)