Avaluació Internacional del Progrés en Comprensió Lectora [presentació] (2016)
Alternative title
Progress in International Reading Literacy Study (2016)
PIRLS 2016: documentació per a la direcció dels centres [presentació] (2016)
Document Type
Conference / Class
Abstract
Aquesta presentació proporciona les dades bàsiques de l'avaluació internacional PIRLS 2016 i s'adreça als equips de direcció dels centres de la mostra de Catalunya de l'estudi PIRLS 2016 per a l'organització de les proves.
Citation
Avaluació Internacional del Progrés en Comprensió Lectora [presentació]. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2016-02-11Extension
23
Collection
Documents. CSASE;
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa
Indicadors educatius
Lectura - Comprensió - Avaluació
Progress in International Reading Literacy Study (PIRLS)
Related items
http://hdl.handle.net/20.500.12694/648
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Els resultats en l’expressió oral en una llengua estan relacionats amb els de les altres llengües? (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-11) -
Més hores d’estudi, millors resultats en les proves? (2022)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2022-04) -
L'avaluació de la formació professional reglada 2008-2009 (2008)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2008-01)El número 10 dels Quaderns d'avaluació presenta els objectius i les línes mestres de l'avaluació de la formació professional reglada, prevista per al 2008 i el 2009. És una avaluació sistèmica que ha ...