Show simple item record
dc.contributor.author | Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu | |
dc.contributor.author | International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA) | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T06:52:11Z | |
dc.date.available | 2020-10-02T06:52:11Z | |
dc.date.issued | 2014-01 | |
dc.identifier.citation | PIRLS i TIMSS 2011: síntesi dels marcs conceptuals. Elaboració: International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA), Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2014. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/569 | |
dc.description | Basat en els marcs conceptuals publicats originalment per la International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA) | ca |
dc.description | Publicació original de la International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA) | |
dc.description.abstract | Síntesi dels marcs conceptuals en què es basen dues avaluacions internacionals per a l’educació primària: l'Estudi Internacional sobre el Progrés en Comprensió Lectora (PIRLS) i l'Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències (TIMSS).
El PIRLS i el TIMSS investiguen des de fa anys, en més de 50 països, el rendiment de l'alumnat de quart curs d’educació primària en tres competències fonamentals: la comprensió lectora, les matemàtiques i les ciències. Els dos estudis han estat dissenyats per analitzar i comparar les diferències entre sistemes educatius i contribuir així a la millora dels ensenyaments i els aprenentatges en tots els països. S’apliquen a una mostra representativa d’escoles de cada país participant. | ca |
dc.format.extent | 25 | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Ensenyament | ca |
dc.relation.ispartofseries | Documents. CSASE;24 | |
dc.rights | Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Progress in International Reading Literacy Study (PIRLS) | |
dc.subject.other | Trends in International Mathematics and Science Study (TIMSS) | |
dc.title | PIRLS i TIMSS 2011: síntesi dels marcs conceptuals (2014) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/report | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | * |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Avaluació educativa | ca |
dc.subject.lemac | Tests i proves en educació - Elaboració | ca |
Files in this item
- Name:
- documents_csase_24.pdf
- Size:
- 477.7Kb
- Format:
- PDF
- Description:
- PIRLS i TIMSS 2011: síntesi dels ...
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/