Show simple item record

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.contributor.authorInternational Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA)
dc.date.accessioned2020-10-02T06:52:11Z
dc.date.available2020-10-02T06:52:11Z
dc.date.issued2014-01
dc.identifier.citationPIRLS i TIMSS 2011: síntesi dels marcs conceptuals. Elaboració: International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA), Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2014.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/569
dc.descriptionBasat en els marcs conceptuals publicats originalment per la International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA)ca
dc.descriptionPublicació original de la International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA)
dc.description.abstractSíntesi dels marcs conceptuals en què es basen dues avaluacions internacionals per a l’educació primària: l'Estudi Internacional sobre el Progrés en Comprensió Lectora (PIRLS) i l'Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències (TIMSS). El PIRLS i el TIMSS investiguen des de fa anys, en més de 50 països, el rendiment de l'alumnat de quart curs d’educació primària en tres competències fonamentals: la comprensió lectora, les matemàtiques i les ciències. Els dos estudis han estat dissenyats per analitzar i comparar les diferències entre sistemes educatius i contribuir així a la millora dels ensenyaments i els aprenentatges en tots els països. S’apliquen a una mostra representativa d’escoles de cada país participant.ca
dc.format.extent25ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Ensenyamentca
dc.relation.ispartofseriesDocuments. CSASE;24
dc.rightsCopyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiuca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titlePIRLS i TIMSS 2011: síntesi dels marcs conceptuals (2014)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess*
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacAvaluació educativaca
dc.subject.lemacProgress in International Reading Literacy Study (PIRLS)eng
dc.subject.lemacTests i proves en educació - Elaboracióca
dc.subject.lemacTrends in International Mathematics and Science Study (TIMSS)eng


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint