PIRLS i TIMSS 2011: ítems alliberats (2013)
Tipus de document
Informe
Resum
Aquest informe conté conté els ítems alliberats per la IEA (International Association for the Evaluation of Educational Achievment) de les proves PIRLS i TIMSS, aplicades durant el curs 2011 a l'alumnat de quart curs d'educació primària en més de cinquanta països.
L'estudi PIRLS avalua la comprensió lectora. L'estudi TIMSS avalua les matemàtiques i les ciències.
Catalunya ha participat en els estudis com a part de la mostra estatal. Hi han participat 568 alumnes, provinents de vint-i-tres centres.
Citació
PIRLS i TIMSS 2011: ítems alliberats. Elaboració: International Association for the Evaluation of Educational Achievement, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. d'Ensenyament, 2013.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2013-01Extensió
31
Col·lecció
Documents. CSASE; 23
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa
Educació primària - Avaluació
Progress in International Reading Literacy Study (PIRLS)
Paraules clau
Quart de primària
Progress in International Reading Literacy Study (PIRLS)
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
TIMSS 2019: disseny de l'avaluació i ítems alliberats (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-11)Aquest document’ consta de dos grans apartats. En el primer s’explica com és el disseny de l’avaluació TIMSS 2019 de matemàtiques i ciències per al quart curs d’educació primària, que és el que s’avalua ... -
PIRLS i TIMSS 2011: síntesi dels marcs conceptuals (2014)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA) (2014-01)Síntesi dels marcs conceptuals en què es basen dues avaluacions internacionals per a l’educació primària: l'Estudi Internacional sobre el Progrés en Comprensió Lectora (PIRLS) i l'Estudi Internacional ... -
TIMSS: ítems alliberats de matemàtiques i ciències per a l'educació primària (2014)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA) (2014-12)El present volum conté sis blocs d'ítems alliberats de matemàtiques i sis blocs d'ítems alliberats de ciències, utilitzats en avaluacions de TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i ...