Diferències en els resultats educatius de nois i noies a Catalunya
Tipus de document
Informe
Resum
L'informe és el resultat d'una recerca avaluativa en col·laboració amb l’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona i el de la Universitat de Barcelona. Aporta una considerable quantitat de dades i elements per a la reflexió, que van des de la recerca bibliogràfica fins a l'anàlisi de resultats d'avaluació dels nois i noies a Catalunya. Es descriuen i analitzen amb rigor les conclusions a què han arribat les principals investigacions internacionals sobre el gènere i l'educació. Els resultats d'avaluació que s'estudien des de la perspectiva de gènere són els obtinguts en els diferents cicles de PISA (2003, 2006, 2009) i els obtinguts en les avaluacions externes i censals de final d’etapa (de sisè d’educació primària i de quart d’educació secundària obligatòria).Citació recomanada
Diferències en els resultats educatius de nois i noies a Catalunya. Investigadora principal Maribel Garcia Gràcia, elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2012.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2012-11Extensió
139 p.
Col·lecció
Documents. CSASE; 22
Matèries (LEMAC)
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Quina és l'evolució de la bretxa entre noies i nois en la competència cientificotecnològica i en la matemàtica de quart d'ESO?
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2022-03)Aquest tast de dades, igual com es va fer amb l’avaluació de sisè de primària en el Tast de dades 30 , se centra en els canvis en l’evolució de la bretxa de resultats de les competències matemàtica i ... -
Els nois treuen millors resultats en totes les subcompetències científiques a quart d’ESO?
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-02)Com cada any, des del curs 2015-2016 en què es va avaluar per primera vegada la competència cientificotecnològica en l’alumnat de quart d’ESO, els resultats mostren que les noies obtenen puntuacions més ... -
Educació primària 2007: síntesi de resultats
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2010-04)El número 17 dels Quaderns d'avaluació presenta la síntesi de resultats de l'avaluació de l'educació primària 2007. L'avaluació, aplicada a l'alumnat de sisè curs, ha estat impulsada a nivell estatal ...





