Educació primària 2007: síntesi de resultats (2010)
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Publication date
2010-04Abstract
El número 17 dels Quaderns d'avaluació presenta la síntesi de resultats de l'avaluació de l'educació primària 2007. L'avaluació, aplicada a l'alumnat de sisè curs, ha estat impulsada a nivell estatal per l'Instituto de Evaluación del Ministeri d'Educació i duta a terme amb la col·laboració dels organismes d'avaluació de les diferents comunitats autònomes.
Aquesta és la quarta edició de l'avaluació esmentada, que s'ha fet en cicles de quatre anys: 1995, 1999, 2003 i 2007. Catalunya hi participa amb ampliació de la mostra i de les proves d'avaluació. Es presenten els resultats globals en els àmbits avaluats, que són la llengua catalana, la llengua castellana, la llengua anglesa, les matemàtiques, el coneixement del medi social i natural i el coneixement del medi social i cultural de Catalunya. Hi ha també alguns resultats segons determinades variables de context, anàlisis de variabilitat, notes sobre dades de context i usos lingüístics de l'alumnat.
El número inclou un article de Miquel Àngel Alegre i Gerard Ferrer-Esteban que porta per títol "Règims escolars i equitat educativa: algunes evidències basades en les proves PISA 2006".
Document Type
Book
Document version
Published version
Language
Catalan
Keywords
Avaluació educativa - Catalunya
Educació primària - Avaluació
Rendiment escolar - Educació primària - Catalunya
Extension
92
Publisher
Departament d'Educació
Collection
Quaderns d'avaluació. CSASE;17
Citation
Educació primària 2007: síntesi de resultats. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Servei de Comunicació i Publicacions, 2010.