De la visió a l'acció [audiovisual] (2021)
Tipus de document
Vídeo
Resum
Les "Jornades d'Innovació Pedagògica, una mirada calidoscòpica" volen ser una mostra de la innovació i la renovació educativa que s'ha fet, que s'està fent i que es vol fer al nostre país, amb els veritables experts en innovació, mestres i professorat, com a protagonistes.
Citació
De la visió a l'acció [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2021-10-21Extensió
1 enregistrament de vídeo (15 min 25 s)
Matèries (LEMAC)
Paraules clau
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
L'acció tutorial a l'ESO: una eina per a afavorir la cohesió social : proposta per a una acció continuada de 1er i 4rt de l'ESO
Fernández Campelo, M. Pilar (2008)L'objectiu general d’aquest projecte és oferir al professorat i alumnat de secundària una programació seqüenciada d’activitats que permetin, a través d’una acció tutorial sistemàtica, afavorir la ... -
Nous diàlegs de complicitats ciutadanes: estratègies d'acció artística comunitària entre l'escola i el seu entorn
Bonàs i Solà, Meritxell (2009)Molts estudis i treballs recents que tracten d’entendre les noves dinàmiques socials respecte l’escola indiquen la importància dels teixits socials, les xarxes d’interacció col·lectiva, de totes aquelles ... -
Parlar i escriure de matemàtiques: recerca i acció
Cerdà Guardiola, Isabel (2009)Es parteix d'un enfocament didàctic socioconstructivista i de la premissa que l'escriptura és una eina epistemològica molt important. Es donen instruments per treballar la tipologia textual pròpia ...