De la visió a l'acció [audiovisual] (2021)
Tipo de documento
Vídeo
Resumen
Les "Jornades d'Innovació Pedagògica, una mirada calidoscòpica" volen ser una mostra de la innovació i la renovació educativa que s'ha fet, que s'està fent i que es vol fer al nostre país, amb els veritables experts en innovació, mestres i professorat, com a protagonistes.
Citación
De la visió a l'acció [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2021-10-21Extensión
1 enregistrament de vídeo (15 min 25 s)
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
L'acció tutorial a l'ESO: una eina per a afavorir la cohesió social : proposta per a una acció continuada de 1er i 4rt de l'ESO
Fernández Campelo, M. Pilar (2008)L'objectiu general d’aquest projecte és oferir al professorat i alumnat de secundària una programació seqüenciada d’activitats que permetin, a través d’una acció tutorial sistemàtica, afavorir la ... -
Nous diàlegs de complicitats ciutadanes: estratègies d'acció artística comunitària entre l'escola i el seu entorn
Bonàs i Solà, Meritxell (2009)Molts estudis i treballs recents que tracten d’entendre les noves dinàmiques socials respecte l’escola indiquen la importància dels teixits socials, les xarxes d’interacció col·lectiva, de totes aquelles ... -
Parlar i escriure de matemàtiques: recerca i acció
Cerdà Guardiola, Isabel (2009)Es parteix d'un enfocament didàctic socioconstructivista i de la premissa que l'escriptura és una eina epistemològica molt important. Es donen instruments per treballar la tipologia textual pròpia ...