Avaluació del projecte COMconèixer: l'aprenentatge a través de comunitats virtuals (2006)
Tipo de documento
Informe
Resumen
L'informe recull l'avaluació d'una experiència innovadora en pràctica educativa. L'eix del projecte és que l'alumnat no només conegui i aprengui mitjançant les TIC, sinó també a partir de la recerca i la construcció del coneixement de manera comunitària. L'interès principal del projecte, un dels aspectes fonamentals del qual és l'intercanvi amb universitats del Canadà, consisteix en la integració d'una pluralitat de participants en una comunitat de coneixement: alumnat i professorat de primària, secundària (amb el suport de pares i mares), i de centres de formació de persones adultes.
Citación
Avaluació del projecte COMconèixer: l'aprenentatge a través de comunitats virtuals. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2006.
Documentos
Derechos
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2006-12Extensión
125
Colección
Documents. CSASE;8
Materias (LEMAC)
Avaluació educativa
Ensenyament virtual - Avaluació
Indicadors educatius
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Sistema d'indicadors d'educació de Catalunya (2007)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2007-04)El número vuit dels Quaderns d'avaluació està dedicat al sistema d'indicadors d'educació de Catalunya. Després d'una breu introducció sobre què és el sistema d'indicadors d'educació, es presenta un ... -
La llengua anglesa en l'avaluació de l'ESO 2006: avançament de resultats (2008)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2008-04) -
Ha augmentat l’absentisme escolar a quart d’ESO després de la pandèmia? (2023)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-03-15)La pandèmia va provocar la pèrdua temporal d’un dels elements més importants del sistema educatiu: la presencialitat. Aquesta nova situació va alterar els hàbits acadèmics i, en alguns casos, també la ...