Criteris i orientacions per incrementar l’aprenentatge híbrid a l’FP, Batxillerat, Ensenyaments del règim especial, EOI i CFA (02.11.2020)
Document Type
Others
Abstract
Criteris i recomanacions per reduir l'assistència presencial d'alumnat d'estudis postobligatoris. Aquest document tracta de la implantació de la formació híbrida als ensenyaments de Batxillerat, CFGM i CFGS de FP, Programes de
formació i inserció, Itineraris formatius específics, Arts plàstiques i Disseny, Ensenyaments Esportius,
Arts Escèniques, Ensenyaments artístics superiors, Música, Grau professional de
Dansa, Escoles Oficials d’ Idiomes i Escoles d’ Adults.
Citation
Criteris i orientacions per incrementar l’aprenentatge híbrid a l’FP, Batxillerat, Ensenyaments del règim especial, EOI i CFA. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Author
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2020-11-02Extension
9
Collection
Orientacions per a l'acció educativa davant del confinament; curs 2020-2021
Plans d’actuació per als centres educatius; curs 2020-2021
Subject (LEMAC)
COVID-19 (Malaltia)
Ensenyament virtual
Escoles - Administració i organització
Gestió d'emergències - Planificació
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Resolució de la Secretaria de Polítiques Educatives en relació a la impartició de la sisena hora en els centres de titularitat del Departament d'Educació (11.05.2021)
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives (2021-05-11) -
Resolució per la qual es fa pública la relació de centres amb projectes d'innovació pedagògica reconeguts que tenen professorat amb dret a certificació (18.02.2019)
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives (2019-02-18) -
Aclariments per als centres públics de titularitat del Departament d'Educacio en el curs 2020-2021 (30.07.2020)
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives (2020-07-30)