Criteris i orientacions per incrementar l’aprenentatge híbrid a l’FP, Batxillerat, Ensenyaments del règim especial, EOI i CFA (02.11.2020)
Author
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives
Publication date
2020-11-02Abstract
Criteris i recomanacions per reduir l'assistència presencial d'alumnat d'estudis postobligatoris. Aquest document tracta de la implantació de la formació híbrida als ensenyaments de Batxillerat, CFGM i CFGS de FP, Programes de
formació i inserció, Itineraris formatius específics, Arts plàstiques i Disseny, Ensenyaments Esportius,
Arts Escèniques, Ensenyaments artístics superiors, Música, Grau professional de
Dansa, Escoles Oficials d’ Idiomes i Escoles d’ Adults.
Document Type
Others
Language
Catalan
Keywords
COVID-19 (Malaltia)
Ensenyament virtual
Escoles - Administració i organització
Gestió d'emergències - Planificació
Extension
9
Publisher
Departament d'Educació
Collection
Orientacions per a l'acció educativa davant del confinament; curs 2020-2021
Plans d’actuació per als centres educatius; curs 2020-2021
Citation
Criteris i orientacions per incrementar l’aprenentatge híbrid a l’FP, Batxillerat, Ensenyaments del règim especial, EOI i CFA. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
This item appears in the following Collection(s)
- Sèrie - Mesures COVID-19 [108]