Criteris i orientacions per incrementar l’aprenentatge híbrid a l’FP, Batxillerat, Ensenyaments del règim especial, EOI i CFA (02.11.2020)
Document Type
Others
Abstract
Criteris i recomanacions per reduir l'assistència presencial d'alumnat d'estudis postobligatoris. Aquest document tracta de la implantació de la formació híbrida als ensenyaments de Batxillerat, CFGM i CFGS de FP, Programes de
formació i inserció, Itineraris formatius específics, Arts plàstiques i Disseny, Ensenyaments Esportius,
Arts Escèniques, Ensenyaments artístics superiors, Música, Grau professional de
Dansa, Escoles Oficials d’ Idiomes i Escoles d’ Adults.
Citation
Criteris i orientacions per incrementar l’aprenentatge híbrid a l’FP, Batxillerat, Ensenyaments del règim especial, EOI i CFA. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2020-11-02Extension
9
Collection
Orientacions per a l'acció educativa davant del confinament; curs 2020-2021
Plans d’actuació per als centres educatius; curs 2020-2021
Subject (LEMAC)
COVID-19 (Malaltia)
Ensenyament virtual
Escoles - Administració i organització
Gestió d'emergències - Planificació
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Criteris per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació en els centres on s’imparteixen els ensenyaments de formació professional, ensenyaments de règim especial i ensenyaments artístics superiors davant la prolongació del període de confinament pel Covid19 (03.04.2020)
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives (2020-04-08) -
Instruccions per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació dels alumnes dels ensenyaments de Formació professional i de Règim especial davant la prolongació del període de confinament pel Covid19 (20.04.2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Formació Professional Inicial i Ensenyaments de Règim Especial (2020-04-20)