• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Àmbit Normatiu i organitzatiu
  • Mesures COVID-19
  • Plans d’actuació per als centres educatius per la COVID-19
  • View Item
  •   Home
  • Àmbit Normatiu i organitzatiu
  • Mesures COVID-19
  • Plans d’actuació per als centres educatius per la COVID-19
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Criteris i orientacions per incrementar l’aprenentatge híbrid a l’FP, Batxillerat, Ensenyaments del règim especial, EOI i CFA (02.11.2020)

View/Open
Criteris i orientacions per incrementar l’aprenentatge híbrid a l’FP, Batxillerat, Ensenyaments del règim especial, EOI i CFA (02.11.2020) (125.4Kb)
Author
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives
Publication date
2020-11-02
URI http://hdl.handle.net/20.500.12694/668
Abstract
Criteris i recomanacions per reduir l'assistència presencial d'alumnat d'estudis postobligatoris. Aquest document tracta de la implantació de la formació híbrida als ensenyaments de Batxillerat, CFGM i CFGS de FP, Programes de formació i inserció, Itineraris formatius específics, Arts plàstiques i Disseny, Ensenyaments Esportius, Arts Escèniques, Ensenyaments artístics superiors, Música, Grau professional de Dansa, Escoles Oficials d’ Idiomes i Escoles d’ Adults.
Document Type
Others
Document version
Published version
Language
Catalan
Keywords
COVID-19 (Malaltia)
Ensenyament virtual
Escoles - Administració i organització
Gestió d'emergències - Planificació
Extension
9
Publisher
Departament d'Educació
Collection
Orientacions per a l'acció educativa davant del confinament; curs 2020-2021
Plans d’actuació per als centres educatius; curs 2020-2021
Citation
Criteris i orientacions per incrementar l’aprenentatge híbrid a l’FP, Batxillerat, Ensenyaments del règim especial, EOI i CFA. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Show full item record

This item appears in the following Collection(s)

  • Orientacions per a l'acció educativa davant del confinament per COVID-19 [20]
  • Plans d’actuació per als centres educatius per la COVID-19 [81]
 


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy Sections & CollectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis CollectionBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC