El paper dels centres d'interès en l'aprenentatge en línia [audiovisual] (2020)
Document Type
Video
Abstract
Durant el curs 2019-20, l’Institut Escola Pallerola comença a funcionar com a tal, amb la incorporació de l’ESO, aglutinant així les tres etapes educatives en el mateix centre. La Victòria Nadal, cap d'estudis de l'ESO, ens explica com ha estat la tercera avaluació confinada, i com han apostat per proporcionar a l’alumnat centres d’interès temàtics a partir dels quals anar desenvolupant competències lligades als diferents àmbits de manera globalitzada.
Citation
El paper dels centres d'interès en l'aprenentatge en línia [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2020-05-29Extension
1 enregistrament de vídeo (19 min 58 s)
Subject (LEMAC)
Seminaris
Educació - Investigació
Ensenyament virtual
Keywords
Claustre Obert
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Aprenentatge en línia: reconstruint una aplicació pràctica dels 7 principis de l'aprenentatge [audiovisual] (2020)
(2020-05-15)L'IE Teresa Altet de Rubí dialoga per donar resposta com a claustre a la següent qüestió: Hem estat capaços de fer una adaptació d'allò que sustenta el projecte, la seva visió i el seu motor de transformació ... -
L'hivernacle: un entorn d'aprenentatge en línia [audiovisual] (2020)
(2020-05-27)L’Escola Rubén Darío és un centre de màxima complexitat, d’una línia educativa, situat al barri del Raval de Barcelona. La Sheila Gómez i en David Suriñach, que formen part de l’equip impulsor, ens ... -
Centres educatius en línia: un abans i un després [audiovisual] (2020)
(2020-06-16)L'Escola Puigberenguer de Manresa fa 38 anys que va iniciar el seu camí pedagògic. Sempre ha estat una escola innnovadora partint de l'experimentació dels seus alumnes i posant l'èmfasi en els processos ...