Com s'han adaptat a la nova situació les comunitats d'aprenentatge? [audiovisual] (2021)
Tipo de documento
Vídeo
Resumen
L‘Escola Camí del Clos, de Mataró, i l’Escola Casablanca, de Sant Boi de Llobregat, expliquen quines són les característiques de les seves comunitats d’aprenentatge i com les han adaptat en la situació actual. Detallen la transformació digital que han realitzat i les relacions que han continuat mantenint amb les famílies.
Citación
Com s'han adaptat a la nova situació les comunitats d'aprenentatge? [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2021-03-25Extensión
1 enregistrament de vídeo (15 min 27 s)
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Com gestionar un laboratori de creació digital com a espai d'aprenentatge? [audiovisual] (2021)
(2021-02-04)El Centre de formació d’adults Arquitecte Jujol, de Sant Joan Despí, ha començat el curs implementant el projecte GarageLab, un laboratori de creació digital destinat a l’alumnat que cursa el Graduat ... -
Dels ambients d'aprenentatge als projectes [audiovisual] (2021)
(2021-01-28)Des de l’Escola Camins de Banyoles ens expliquen com organitzen l’aprenentatge a través d’ambients i com acaben articulant projectes a partir del que succeeix a l’aula. -
Com aprofitar l'entorn per articular l'aprenentatge? [audiovisual] (2021)
(2021-02-25)L’Escola Decroly de Barcelona treballa amb l'entorn proper i amb elements que provenen de fora de l'escola per articular l'aprenentatge. Situen els elements clau de la pedagogia Decroly i ens expliquen ...