Com s'han adaptat a la nova situació les comunitats d'aprenentatge? [audiovisual] (2021)
Tipus de document
Vídeo
Resum
L‘Escola Camí del Clos, de Mataró, i l’Escola Casablanca, de Sant Boi de Llobregat, expliquen quines són les característiques de les seves comunitats d’aprenentatge i com les han adaptat en la situació actual. Detallen la transformació digital que han realitzat i les relacions que han continuat mantenint amb les famílies.
Citació
Com s'han adaptat a la nova situació les comunitats d'aprenentatge? [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2021-03-25Extensió
1 enregistrament de vídeo (15 min 27 s)
Matèries (LEMAC)
Paraules clau
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Com gestionar un laboratori de creació digital com a espai d'aprenentatge? [audiovisual] (2021)
(2021-02-04)El Centre de formació d’adults Arquitecte Jujol, de Sant Joan Despí, ha començat el curs implementant el projecte GarageLab, un laboratori de creació digital destinat a l’alumnat que cursa el Graduat ... -
Dels ambients d'aprenentatge als projectes [audiovisual] (2021)
(2021-01-28)Des de l’Escola Camins de Banyoles ens expliquen com organitzen l’aprenentatge a través d’ambients i com acaben articulant projectes a partir del que succeeix a l’aula. -
Com aprofitar l'entorn per articular l'aprenentatge? [audiovisual] (2021)
(2021-02-25)L’Escola Decroly de Barcelona treballa amb l'entorn proper i amb elements que provenen de fora de l'escola per articular l'aprenentatge. Situen els elements clau de la pedagogia Decroly i ens expliquen ...