Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorDepartament d'Educació
dc.date.accessioned2023-11-21T08:35:33Z
dc.date.available2023-11-21T08:35:33Z
dc.date.issued2021-05-05
dc.identifier.citationCom és una escola on tothom sent que hi pertany? [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/4981
dc.description.abstractEl sentiment de pertinença té una relació decisiva amb l’èxit educatiu. En aquest webinar, Kathryn Riley comparteix la importància del diàleg i la veu de tothom en la creació de contextos d’aprenentatge altament inclusius. La reflexió compartida és la base de la construcció dels valors que com a societat defensem. En aquest sentit, allò que no anomenem, no existeix. Kathryn Riley és experta internacional en pertinença en l’àmbit educatiu, i en aquesta ocasió l'acompanya la sociòloga xilena Manuela Mendoza, amb qui treballa estretament. Kathryn Riley i Manuela Mendoza proposen un webinar molt participatiu al voltant dels reptes actuals que tenen les escoles i els docents per crear les condicions per a un sentiment de pertinença. Aquest webinar, "Com és una escola on tothom sent que hi pertany?", s'adreça als docents en general. Podrem entendre millor la importància i el valor de la pertinença en relació a l’èxit educatiu de tots els aprenents i ens inspirarà en la creació de les condicions que promouen el sentiment de pertinença i l’agència de tota la comunitat educativa. I, un cop hem iniciat la conversa sobre pertinença, aquesta paraula i el seu significat, importància i valor ja no quedaran ocults a la mirada en el disseny de contextos d'aprenentatge, en la conversa i en la presa de decisions que orienten una escola on tothom sent que hi pertany.ca
dc.format.extent2 enregistraments de vídeoca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.titleCom és una escola on tothom sent que hi pertany? [audiovisual] (2021)ca
dc.title.alternativeWhat does a school look like when belonging works? [audiovisual] (2021)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/videoca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacEducació inclusivaca


Fitxers en aquest element

Thumbnail
Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element


Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix