Trastorn específic del llenguatge: TEL, TDL: orientacions per a docents (2022)
Tipo de documento
Libro
Citación
Trastorn específic del llenguatge: TEL, TDL: orientacions per a docents. Elaboració: CREDA - Centre de Recursos Educatius per a Deficients Auditius. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.
Autor/a
Departament d'Educació
CREDA - Centre de Recursos Educatius per a Deficients Auditius
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2022Extensión
39 p.
Materias (LEMAC)
Educació primària
Educació secundària obligatòria
Trastorn específic del llenguatge
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- CE - Monografies [44]
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Avaluació de la resposta auditiva en infants de 0-3 anys (2020)
Departament d'Educació; Centres de Recursos Educatius per a Deficients Auditius; Serveis Educatius (2020)La intervenció terapèutica de la hipoacúsia infantil des del diagnòstic mèdic comporta un seguit d’actuacions entre els professionals de sanitat i educació públics, concretament amb els CREDA. Aquest ... -
El pla personalitzat d'estiu (26.05.2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització; Centre de Recursos Educatius per al Trastorn del Desenvolupament i la Conducta - CRETDIC (2020-05-28) -
Adaptació de la CDU per als CREDA (2011)
Capdet, Eulàlia; Ginabreda, Glòria; Jaramillo, Lydia; CREDA - Centre de Recursos Educatius per a Deficients Auditius; Programa biblioteca escolar “Puntedu” (2011-06)Aquest document d’adaptació i actualització de la Classificació Decimal Universal (CDU) per a les Mediateques dels CREDA ha sorgit de la necessitat de compartir, entre tots els professionals dels CREDA ...