Trastorn específic del llenguatge: TEL, TDL: orientacions per a docents (2022)
Tipus de document
Llibre
Citació
Trastorn específic del llenguatge: TEL, TDL: orientacions per a docents. Elaboració: CREDA - Centre de Recursos Educatius per a Deficients Auditius. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.
Autor/a
Departament d'Educació
CREDA - Centre de Recursos Educatius per a Deficients Auditius
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2022Extensió
39 p.
Matèries (LEMAC)
Educació primària
Educació secundària obligatòria
Trastorn específic del llenguatge
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- CE - Monografies [44]
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Avaluació de la resposta auditiva en infants de 0-3 anys (2020)
Departament d'Educació; Centres de Recursos Educatius per a Deficients Auditius; Serveis Educatius (2020)La intervenció terapèutica de la hipoacúsia infantil des del diagnòstic mèdic comporta un seguit d’actuacions entre els professionals de sanitat i educació públics, concretament amb els CREDA. Aquest ... -
El pla personalitzat d'estiu (26.05.2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització; Centre de Recursos Educatius per al Trastorn del Desenvolupament i la Conducta - CRETDIC (2020-05-28) -
Adaptació de la CDU per als CREDA (2011)
Capdet, Eulàlia; Ginabreda, Glòria; Jaramillo, Lydia; CREDA - Centre de Recursos Educatius per a Deficients Auditius; Programa biblioteca escolar “Puntedu” (2011-06)Aquest document d’adaptació i actualització de la Classificació Decimal Universal (CDU) per a les Mediateques dels CREDA ha sorgit de la necessitat de compartir, entre tots els professionals dels CREDA ...