Trastorn específic del llenguatge: TEL, TDL: orientacions per a docents (2022)
Tipus de document
Monografia
Citació
Trastorn específic del llenguatge: TEL, TDL: orientacions per a docents. Elaboració: CREDA - Centre de Recursos Educatius per a Deficients Auditius. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2022Extensió
39 p.
Matèries (LEMAC)
Educació primària
Educació secundària obligatòria
Trastorn específic del llenguatge
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- CE - Monografies [44]
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Orientacions per a l’elaboració dels informes d’avaluació a l’educació bàsica (2022)
Departament d'Educació (2022) -
Formar per transformar: la Xarxa de Competències Bàsiques, un model de professionalització docent (2019)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització; Xarxa de Competències Bàsiques (2019-10)Aquesta publicació proporciona la base conceptual del model de professionalització docent de la Xarxa Cb. Fa palès el concepte de la innovació com a transformació, la visió del lideratge compartit i ... -
Programar per competències a l’educació secundària obligatòria: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2a edició, 2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-02)Orientacions per abordar les programacions com a oportunitat de reflexió pedagògica entre tots els membres dels òrgans de coordinació didàctica i dels equips docents, dins l'autonomia de centre. Programar ...