Trastorn específic del llenguatge: TEL, TDL: orientacions per a docents
Tipus de document
Monografia
Citació
Trastorn específic del llenguatge: TEL, TDL: orientacions per a docents. Elaboració: CREDA - Centre de Recursos Educatius per a Deficients Auditius. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2022Extensió
39 p.
Matèries (LEMAC)
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- CE - Monografies [45]
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Orientacions per a l’elaboració dels informes d’avaluació a l’educació bàsica
Departament d'Educació (2022) -
Formar per transformar: la Xarxa de Competències Bàsiques, un model de professionalització docent
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització; Xarxa de Competències Bàsiques (2019-10)Aquesta publicació proporciona la base conceptual del model de professionalització docent de la Xarxa Cb. Fa palès el concepte de la innovació com a transformació, la visió del lideratge compartit i ... -
Programar per competències a l’educació secundària obligatòria: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2a edició, 2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-02)Orientacions per abordar les programacions com a oportunitat de reflexió pedagògica entre tots els membres dels òrgans de coordinació didàctica i dels equips docents, dins l'autonomia de centre. Programar ...