Formar per transformar: la Xarxa de Competències Bàsiques, un model de professionalització docent
Tipo de documento
Monografía
Resum
Aquesta publicació proporciona la base conceptual del model de professionalització docent de la Xarxa Cb. Fa palès el concepte de la innovació com a transformació, la visió del lideratge compartit i l'estructura organitzativa de base col·laborativa entre iguals i en xarxa, que facilita el desenvolupament professional individual i col·lectiu, així com la sostenibilitat i la transferència dels processos de transformació.Citación recomendada
Formar per transformar: la Xarxa de Competències Bàsiques, un model de professionalització docent. Elaboració: Direcció General de Currículum i Personalització. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2019.
Autor/a
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació. Gabinet Tècnic
Fecha de publicación
2019-10Extensión
25 p.
Colección
Xarxa de Competències Bàsiques;
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- CC - Monografies [53]
- FD - Monografies [4]
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
L'observació entre iguals a la Xarxa de Competències Bàsiques: informe de resultats de la recerca 2020-2021
Xarxa de Competències Bàsiques; Corcelles, Mariona; Flores, Marta; Miquel, Ester; Ribosa, Jesús; Soler, Mireia (2022-01) -
Instruccions per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació en el tercer trimestre dels alumnes en els centres on s’imparteixen els ensenyaments del segon cicle d’educació infantil, primària, secundària obligatòria i batxillerat davant la prolongació del període de confinament pel Covid19 (20.04.2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-04-20) -
Anàlisi dels factors associats a l'assoliment d'algunes competències bàsiques en l'àrea de matemàtiques: una proposta de millora en la connexió curricular en la transició primària-secundària
Barrera Gómez, Jose (2009)S'ha dissenyat un estudi estadístic per tal de detectar els factors que s'associen a l'assoliment d'algunes competències bàsiques a curt termini d'una manera objectiva i mesurable que permeti proporcionar ...





