Formar per transformar: la Xarxa de Competències Bàsiques, un model de professionalització docent (2019)
Document Type
Book
Abstract
Aquesta publicació proporciona la base conceptual del model de professionalització docent de la Xarxa Cb. Fa palès el concepte de la innovació com a transformació, la visió del lideratge compartit i l'estructura organitzativa de base col·laborativa entre iguals i en xarxa, que facilita el desenvolupament professional individual i col·lectiu, així com la sostenibilitat i la transferència dels processos de transformació.
Citation
Formar per transformar: la Xarxa de Competències Bàsiques, un model de professionalització docent. Elaboració: Direcció General de Currículum i Personalització. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2019.
Documents
Rights
Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 4.0.
Author
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització
Xarxa de Competències Bàsiques
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació. Gabinet Tècnic
Publication date
2019-10Extension
25
Collection
Xarxa de Competències Bàsiques;
Subject (LEMAC)
Aprenentatge - Treball en equip
Batxillerat - Competències bàsiques
Competències bàsiques
Educació infantil - Competències bàsiques
Educació primària - Competències bàsiques
Educació secundària obligatòria - Competències bàsiques
Mestres - Pràctica professional
Professors - Treball en equip
Xarxa de Competències Bàsiques (XCB)
This item appears in the following Collection(s)
- CC - Monografies [53]
- FD - Monografies [4]
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Avaluar és aprendre: l’avaluació per millorar els aprenentatges de l’alumnat en el marc del currículum per competències (2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització; Sanmartí, Neus; Xarxa de Competències Bàsiques (2020-10) -
Orientacions de 8 d'abril de 2020, de les directores generals de Currículum i Personalització i d’Innovació, Recerca i Cultura Digital, referents al tercer trimestre per als serveis educatius a causa del tancament dels centres educatius pel coronavirus
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital; Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-04-09) -
Currículum i orientacions: bloc transversal de coneixement de la llengua i la cultura àrabs (2021)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització; Departament d'Educació. Gabinet Tècnic (2021-02)Currículum basat en el Marc europeu comú de referència per a les llengües i en l'ensenyament competencial i s'alinea amb el currículum de llengües estrangeres publicat en el Decret 187/2015, de 25 ...