Orientacions per a la millora de la comprensió lectora i l'expressió escrita: competència comunicativa lingüística: educació secundària obligatòria
Document Type
Others
Abstract
Orientacions per a la millora de la competència escrita per a l'etapa de l'educació secundària obligatòria, tant des de la vessant receptiva (lectura) com des de la vessant productiva (escriptura), i les relaciona amb les interaccions orals i amb les dimensions plurilingüe i intercultural i literària.
Citation
Orientacions per a la millora de la comprensió lectora i l'expressió escrita: competència comunicativa lingüística: educació secundària obligatòria. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2010.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2010-11Extension
36 p.
Collection
Marc teòric de l'ILEC
Keywords
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Orientacions per a la millora de la comprensió lectora i l'expressió escrita: competència comunicativa lingüística: educació primària
Departament d'Educació. Direcció General de l'Educació Bàsica i el Batxillerat (2010-11) -
La comprensió lectora va per davant de l'expressió escrita en l'avaluació de quart d'ESO?
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019-10) -
Competència lingüística: l'expressió escrita: educació secundària obligatòria [presentació]
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-02)Vivim en una societat lletrada, en què la llengua escrita té un paper fonamental, ja sigui en suport paper o en suport digital. En aquest context, saber escriure és un dret del qual tots els ciutadans ...