Orientacions per a la millora de la comprensió lectora i l'expressió escrita: competència comunicativa lingüística: educació secundària obligatòria (2010)
Document Type
Others
Abstract
Orientacions per a la millora de la competència escrita per a l'etapa de l'educació secundària obligatòria, tant des de la vessant receptiva (lectura) com des de la vessant productiva (escriptura), i les relaciona amb les interaccions orals i amb les dimensions plurilingüe i intercultural i literària.
Citation
Orientacions per a la millora de la comprensió lectora i l'expressió escrita: competència comunicativa lingüística: educació secundària obligatòria. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2010.
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2010-11Extension
36 p.
Collection
Marc teòric de l'ILEC
Subject (LEMAC)
Llenguatge i llengües - Ensenyament - Educació secundària obligatòria
Keywords
Competències bàsiques en educació
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Orientacions per a la millora de la comprensió lectora i l'expressió escrita: competència comunicativa lingüística: educació primària (2010)
Departament d'Educació. Direcció General de l'Educació Bàsica i el Batxillerat (2010-11) -
La comprensió lectora va per davant de l'expressió escrita en l'avaluació de quart d'ESO? (2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019-10) -
Competència lingüística: l'expressió escrita: educació secundària obligatòria [presentació] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-02)Vivim en una societat lletrada, en què la llengua escrita té un paper fonamental, ja sigui en suport paper o en suport digital. En aquest context, saber escriure és un dret del qual tots els ciutadans ...