Trastorn específic del llenguatge: TEL, TDL: orientacions per a docents
Document Type
Monograph
Recommended citation
Trastorn específic del llenguatge: TEL, TDL: orientacions per a docents. Elaboració: CREDA - Centre de Recursos Educatius per a Deficients Auditius. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2022Extension
39 p.
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
- CE - Monografies [45]
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Orientacions per a l’elaboració dels informes d’avaluació a l’educació bàsica
Departament d'Educació (2022) -
Orientacions per a la millora de la comprensió lectora i l'expressió escrita: competència comunicativa lingüística: educació secundària obligatòria
Departament d'Educació. Direcció General de l'Educació Bàsica i el Batxillerat (2010-11)Orientacions per a la millora de la competència escrita per a l'etapa de l'educació secundària obligatòria, tant des de la vessant receptiva (lectura) com des de la vessant productiva (escriptura), i ... -
Instruccions per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació en el tercer trimestre dels alumnes en els centres on s’imparteixen els ensenyaments del segon cicle d’educació infantil, primària, secundària obligatòria i batxillerat davant la prolongació del període de confinament pel Covid19 (20.04.2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-04-20)




