Trastorn específic del llenguatge: TEL, TDL: orientacions per a docents (2022)
Document Type
Book
Citation
Trastorn específic del llenguatge: TEL, TDL: orientacions per a docents. Elaboració: CREDA - Centre de Recursos Educatius per a Deficients Auditius. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.
Author
Departament d'Educació
CREDA - Centre de Recursos Educatius per a Deficients Auditius
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2022Extension
39 p.
Subject (LEMAC)
Educació primària
Educació secundària obligatòria
Trastorn específic del llenguatge
This item appears in the following Collection(s)
- CE - Monografies [44]
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Avaluació de la resposta auditiva en infants de 0-3 anys (2020)
Departament d'Educació; Centres de Recursos Educatius per a Deficients Auditius; Serveis Educatius (2020)La intervenció terapèutica de la hipoacúsia infantil des del diagnòstic mèdic comporta un seguit d’actuacions entre els professionals de sanitat i educació públics, concretament amb els CREDA. Aquest ... -
El pla personalitzat d'estiu (26.05.2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització; Centre de Recursos Educatius per al Trastorn del Desenvolupament i la Conducta - CRETDIC (2020-05-28) -
Adaptació de la CDU per als CREDA (2011)
Capdet, Eulàlia; Ginabreda, Glòria; Jaramillo, Lydia; CREDA - Centre de Recursos Educatius per a Deficients Auditius; Programa biblioteca escolar “Puntedu” (2011-06)Aquest document d’adaptació i actualització de la Classificació Decimal Universal (CDU) per a les Mediateques dels CREDA ha sorgit de la necessitat de compartir, entre tots els professionals dels CREDA ...