. Obre en una nova finestra.Logo gencat
Menú
  • Imatge usuariLog in. Obre en una nova finestra.
  • Imatge menúContact Us
  • Menú idioma Idioma: enfletxa cap avallfletxa cap avall
    • Castellano
    • Català
Cercador

RDE - Repository of Ministry of Education and Vocational Training

  • Home
  • About the repository
. Obre en una nova finestra.Logotip de la Generalitat

|RDE - Repository of Ministry of Education and Vocational Training

Imatge capçalera
  • Home 
  • Comunitat educativa 
  • CE - Monografies 
  • View Item 

View Item 

  • Share on Twitter
  • Share on Facebook
  • Share on Telegram
  • Share on WhatsApp
  • Print
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Trastorn específic del llenguatge: TEL, TDL: orientacions per a docents


 


URI https://hdl.handle.net/20.500.12694/4490
Document Type
Monograph
Recommended citation
Trastorn específic del llenguatge: TEL, TDL: orientacions per a docents. Elaboració: CREDA - Centre de Recursos Educatius per a Deficients Auditius. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.
Author
Departament d'Educació
CREDA - Centre de Recursos Educatius per a Deficients Auditius
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2022
Extension
39 p.
Subject (LEMAC)
Educació primària
Educació secundària obligatòria
Trastorn específic del llenguatge
Show full item record

Documents to download

Thumbnail

Trastorn específic del llenguatge: TEL, TDL: orientacions per a docents

1.113Mb

This item appears in the following Collection(s)

  • CE - Monografies [45]

Related Items

Displaying related items by Title and Subject.

  • Thumbnail

    Orientacions per a l’elaboració dels informes d’avaluació a l’educació bàsica 

    Departament d'Educació (2022)
  • Thumbnail

    Formar per transformar: la Xarxa de Competències Bàsiques, un model de professionalització docent 

    Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització; Xarxa de Competències Bàsiques (2019-10)
    Aquesta publicació proporciona la base conceptual del model de professionalització docent de la Xarxa Cb. Fa palès el concepte de la innovació com a transformació, la visió del lideratge compartit i ...
  • Thumbnail

    Programar per competències a l’educació secundària obligatòria: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2a edició, 2020) 

    Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-02)
    Orientacions per abordar les programacions com a oportunitat de reflexió pedagògica entre tots els membres dels òrgans de coordinació didàctica i dels equips docents, dins l'autonomia de centre. Programar ...

Browse

The entire repositoryBy fields & collectionsBy AuthorBy TitleBy Document typeBy SubjectBy Issue DateThis CollectionBy AuthorBy TitleBy Document typeBy SubjectBy Issue Date

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Follow Ministry of Education and Vocational Training's social networks:

  • Icona de Twitter
  • Icona de Facebook
  • Icona d'Instagram
  • Icona de LinkedIn
  • Icona de Youtube
  • Icona de compartir
Logo generalitat
  • Legal notice
  • Accessibility
  • Cookies policy
  • Web map