Els objectius educatius europeus ET2020 a Catalunya
Tipus de document
Monografia
Resum
L'any 2009, el Consell Europeu va aprovar el marc estratègic Educació i Formació 2020 (ET2020: Education and Training 2020), un nou marc estratègic per a la cooperació europea en l'àmbit de l'educació i la formació basat en les fites assolides pel programa anterior, ET2010. El número 42 de la col·lecció 'Quaderns d'avaluació' es proposa examinar els valors obtinguts per Catalunya en els indicadors que marquen els objectius educatius europeus, coneguts com a ET2020 i que són:
1. Participació en educació infantil, 2. Abandonament escolar prematur, 3. Població amb estudis d'educació secundària postobligatòria, 4. Població amb estudis de nivell terciari, 5. Formació al llarg de la vida, 6. Alumnat amb nivell baix de competència, 7. Taxa d'ocupació dels graduats recents. A aquests set indicadors estudiats s'hi afegeix el percentatge de NINI.
ISSN
2014-797X
Citació
Els objectius educatius europeus ET2020 a Catalunya. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2019.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2019-01Extensió
26 p.
Col·lecció
Quaderns d'avaluació. CSASE; 42
Matèries (LEMAC)
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Diferències en els resultats educatius de nois i noies a Catalunya
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Garcia Gràcia, Maribel; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació; Universitat de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació (2012-11)L'informe és el resultat d'una recerca avaluativa en col·laboració amb l’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona i el de la Universitat de Barcelona. Aporta una ... -
Marc conceptual per a la competència lectora: PISA 2018
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2017-06)Per a l’avaluació PISA del 2018, la competència lectora serà el domini principal, de manera que s’han efectuat modificacions al marc conceptual utilitzat per a les avaluacions del 2000 i del 2009. La ...