Els objectius educatius europeus ET2020 a Catalunya (2019)
Tipus de document
Monografia
Resum
L'any 2009, el Consell Europeu va aprovar el marc estratègic Educació i Formació 2020 (ET2020: Education and Training 2020), un nou marc estratègic per a la cooperació europea en l'àmbit de l'educació i la formació basat en les fites assolides pel programa anterior, ET2010. El número 42 de la col·lecció 'Quaderns d'avaluació' es proposa examinar els valors obtinguts per Catalunya en els indicadors que marquen els objectius educatius europeus, coneguts com a ET2020 i que són:
1. Participació en educació infantil, 2. Abandonament escolar prematur, 3. Població amb estudis d'educació secundària postobligatòria, 4. Població amb estudis de nivell terciari, 5. Formació al llarg de la vida, 6. Alumnat amb nivell baix de competència, 7. Taxa d'ocupació dels graduats recents. A aquests set indicadors estudiats s'hi afegeix el percentatge de NINI.
ISSN
2014-797X
Citació
Els objectius educatius europeus ET2020 a Catalunya. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2019.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2019-01Extensió
26
Col·lecció
Quaderns d'avaluació. CSASE; 42
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa
Indicadors educatius
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Indicacions amb relació a l’avaluació, la promoció i la titulació a l’educació secundària obligatòria i el batxillerat per al curs 2022-2023, en aplicació de la norma bàsica (13.03.2023)
Departament d'Educació. Direcció General d'Innovació, Digitalització, Currículum i Llengües (2023-03-13) -
Marc conceptual de l'avaluació de sisè d'educació primària (2020)
Amores González, Mercè; Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Espí Oliver, María José; Hernández Alarcón, Marta (2020-06)Aquesta publicació recull en un sol volum tots els marcs conceptuals de les competències avaluades en la prova de sisè d'educació primària, que s'aplica a tot l'alumnat de Catalunya des del curs 2008-2009. ... -
Marc conceptual de la competència matemàtica: PISA 2021 (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2020-06)Aquest document és la traducció del marc conceptual de la competència matemàtica, que és el domini prioritari de l'avaluació PISA 2021. Inclou exemples de les proves que s'aplicaran en format electrònic.