dc.contributor.author | Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu | |
dc.date.accessioned | 2020-09-14T14:12:04Z | |
dc.date.available | 2020-09-14T14:12:04Z | |
dc.date.issued | 2019-01 | |
dc.identifier.citation | Els objectius educatius europeus ET2020 a Catalunya. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2019. | ca |
dc.identifier.issn | 2014-797X | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/442 | |
dc.description.abstract | L'any 2009, el Consell Europeu va aprovar el marc estratègic Educació i Formació 2020 (ET2020: Education and Training 2020), un nou marc estratègic per a la cooperació europea en l'àmbit de l'educació i la formació basat en les fites assolides pel programa anterior, ET2010. El número 42 de la col·lecció 'Quaderns d'avaluació' es proposa examinar els valors obtinguts per Catalunya en els indicadors que marquen els objectius educatius europeus, coneguts com a ET2020 i que són:
1. Participació en educació infantil, 2. Abandonament escolar prematur, 3. Població amb estudis d'educació secundària postobligatòria, 4. Població amb estudis de nivell terciari, 5. Formació al llarg de la vida, 6. Alumnat amb nivell baix de competència, 7. Taxa d'ocupació dels graduats recents. A aquests set indicadors estudiats s'hi afegeix el percentatge de NINI. | ca |
dc.format.extent | 26 | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Educació | ca |
dc.relation.ispartofseries | Quaderns d'avaluació. CSASE;42 | |
dc.title | Els objectius educatius europeus ET2020 a Catalunya (2019) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Avaluació educativa | ca |
dc.subject.lemac | Indicadors educatius | ca |