PISA 2015: síntesi de resultats (2017)
Tipo de documento
Monografía
Resumen
El número 36 de la col·lecció 'Quaderns d'avaluació' està dedicat íntegrament als resultats obtinguts per l'alumnat de 15 anys en el PISA 2015. En aquest any, el domini principal de l'avaluació ha estat la competència científica. S'han avaluat també la competència matemàtica i la comprensió lectora. Es presenten gràfics amb els resultats de l'alumnat de Catalunya i dels països de l'OCDE i també de les comunitats autònomes d'Espanya, que han ampliat la mostra.
Les dades que oferim aquí són una síntesi de resultats. Estem treballant en un informe que analitzi amb més profunditat els resultats obtinguts per l’alumnat de Catalunya en el PISA 2015 i que integri l’anàlisi de les diverses variables de context que permeten explicar aquests resultats. L’informe inclourà, també, els resultats de la competència financera i de la competència en la resolució col·laborativa de problemes, a més de l’anàlisi del benestar de l’alumnat que l’OCDE anirà publicant al llarg del 2017.
ISSN
2014-797X
Citación
PISA 2015: síntesi de resultats (2017). Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2017.
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2017-01Extensión
49
Colección
Quaderns d'avaluació. CSASE; 36
Materias (LEMAC)
Avaluació educativa
Palabras clave
Programme for International Student Assessment (PISA)
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
PISA 2018: síntesi de resultats de comprensió lectora (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-12)Els resultats de PISA 2018 es van fer públics el dia 3 de desembre de 2019. El dia 15 de novembre, però, al portal de PISA de l’OCDE, hi va aparèixer una nota en què s’informava de l’ajornament de la ... -
PISA 2018: síntesi de resultats (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-01)El número 45 dels Quaderns d'avaluació està dedicat als resultats de PISA 2018. Els resultats de PISA 2018 es van fer públics el dia 3 de desembre de 2019. El dia 15 de novembre, però, al portal de ... -
PIRLS 2016 i TIMSS 2015: síntesi de resultats (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2018-01)En el número 39 de la col·lecció ‘Quaderns d’avaluació’ es reuneixen dos articles que són la síntesi de resultats de dues avaluacions internacionals, promogudes per la IEA: PIRLS 2016 i TIMSS 2015. La ...