dc.contributor.author | Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu | |
dc.date.accessioned | 2020-09-14T13:40:24Z | |
dc.date.available | 2020-09-14T13:40:24Z | |
dc.date.issued | 2017-01 | |
dc.identifier.citation | PISA 2015: síntesi de resultats (2017). Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2017. | ca |
dc.identifier.issn | 2014-797X | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/436 | |
dc.description.abstract | El número 36 de la col·lecció 'Quaderns d'avaluació' està dedicat íntegrament als resultats obtinguts per l'alumnat de 15 anys en el PISA 2015. En aquest any, el domini principal de l'avaluació ha estat la competència científica. S'han avaluat també la competència matemàtica i la comprensió lectora. Es presenten gràfics amb els resultats de l'alumnat de Catalunya i dels països de l'OCDE i també de les comunitats autònomes d'Espanya, que han ampliat la mostra.
Les dades que oferim aquí són una síntesi de resultats. Estem treballant en un informe que analitzi amb més profunditat els resultats obtinguts per l’alumnat de Catalunya en el PISA 2015 i que integri l’anàlisi de les diverses variables de context que permeten explicar aquests resultats. L’informe inclourà, també, els resultats de la competència financera i de la competència en la resolució col·laborativa de problemes, a més de l’anàlisi del benestar de l’alumnat que l’OCDE anirà publicant al llarg del 2017. | ca |
dc.format.extent | 49 | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Ensenyament | ca |
dc.relation.ispartofseries | Quaderns d'avaluació. CSASE;36 | |
dc.subject.other | Programme for International Student Assessment (PISA) | |
dc.title | PISA 2015: síntesi de resultats (2017) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Avaluació educativa | ca |