PISA 2022: síntesi de resultats
Document Type
Report
Document version
Published version
Resum
El número 60 dels Quaderns d'avaluació està dedicat als resultats de PISA 2022, on es resumeix l’apartat teòric de les competències que s’hi analitzen: la competència matemàtica, la comprensió lectora i la competència científica. Hi podreu trobar gràfics amb els resultats globals de les competències comentades anteriorment dels països de l'OCDE, la UE i les comunitats autònomes d'Espanya. També s’hi fa referència a la distribució de l’alumnat per nivells d’assoliment.ISSN
2014-797X
Recommended citation
PISA 2024: síntesi de resultats. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació i Formació Professional, 2024.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació i Formació Professional
Publication date
2024-09-12Extension
106 p.
Collection
Quaderns d'avaluació. CSASE; 60
Subject (LEMAC)
Documents to download
PISA 2022: síntesi de resultats
776.2Kb
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
PISA 2018: síntesi de resultats de comprensió lectora
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-12)Els resultats de PISA 2018 es van fer públics el dia 3 de desembre de 2019. El dia 15 de novembre, però, al portal de PISA de l’OCDE, hi va aparèixer una nota en què s’informava de l’ajornament de la ... -
PISA 2018: síntesi de resultats
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-01)El número 45 dels Quaderns d'avaluació està dedicat als resultats de PISA 2018. Els resultats de PISA 2018 es van fer públics el dia 3 de desembre de 2019. El dia 15 de novembre, però, al portal de ... -
PISA 2015: síntesi de resultats
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2017-01)El número 36 de la col·lecció 'Quaderns d'avaluació' està dedicat íntegrament als resultats obtinguts per l'alumnat de 15 anys en el PISA 2015. En aquest any, el domini principal de l'avaluació ha estat ...





