dc.contributor.author | Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu | |
dc.date.accessioned | 2020-09-14T08:27:53Z | |
dc.date.available | 2020-09-14T08:27:53Z | |
dc.date.issued | 2019-10 | |
dc.identifier.citation | La comprensió lectora va per davant de l'expressió escrita en l'avaluació de quart d'ESO? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2019. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/428 | |
dc.format.extent | 2 | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Educació | ca |
dc.relation.ispartofseries | Tast de dades. CSASE;9 | |
dc.title | La comprensió lectora va per davant de l'expressió escrita en l'avaluació de quart d'ESO? (2019) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ca |
dc.description.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Comunicació escrita | ca |
dc.subject.lemac | Educació secundària obligatòria - Avaluació - Quart curs | ca |
dc.subject.lemac | Ensenyament - Catalunya - Estadístiques | ca |
dc.subject.lemac | Indicadors educatius - Catalunya | ca |
dc.subject.lemac | Lectura - Comprensió | ca |