La comprensió lectora va per davant de l'expressió escrita en l'avaluació de quart d'ESO? (2019)
Tipus de document
Article
Versió del document
Versió publicada
Citació
La comprensió lectora va per davant de l'expressió escrita en l'avaluació de quart d'ESO? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2019.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2019-10Extensió
2
Col·lecció
Tast de dades. CSASE; 9
Matèries (LEMAC)
Comunicació escrita
Educació secundària obligatòria - Avaluació
Ensenyament - Estadístiques
Indicadors educatius
Lectura - Comprensió
Paraules clau
Quart d'ESO
Documents per descarregar
540.3Kb
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
L’avaluació de l’expressió oral a quart d’ESO: curs 2018-2019 (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020) -
Quina incidència té la repetició de curs en l'avaluació de quart d'ESO del 2019? (2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019-09) -
Hi haurà variacions en els resultats de l'avaluació de quart d'ESO del curs 2018-2019? (2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019-05)