La comprensió lectora va per davant de l'expressió escrita en l'avaluació de quart d'ESO? (2019)
Document Type
Article
Document version
Published version
Citation
La comprensió lectora va per davant de l'expressió escrita en l'avaluació de quart d'ESO? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2019.
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2019-10Extension
2
Collection
Tast de dades. CSASE; 9
Subject (LEMAC)
Comunicació escrita
Educació secundària obligatòria - Avaluació - Quart curs
Ensenyament - Catalunya - Estadístiques
Indicadors educatius - Catalunya
Lectura - Comprensió
Documents
540.3Kb
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...