La comprensió lectora va per davant de l'expressió escrita en l'avaluació de quart d'ESO? (2019)
Document Type
Article
Document version
Published version
Citation
La comprensió lectora va per davant de l'expressió escrita en l'avaluació de quart d'ESO? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2019.
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2019-10Extension
2
Collection
Tast de dades. CSASE; 9
Subject (LEMAC)
Comunicació escrita
Educació secundària obligatòria - Avaluació
Ensenyament - Estadístiques
Indicadors educatius
Lectura - Comprensió
Keywords
Quart d'ESO
Documents to download
540.3Kb
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
L’avaluació de l’expressió oral a quart d’ESO: curs 2018-2019 (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020) -
Quina incidència té la repetició de curs en l'avaluació de quart d'ESO del 2019? (2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019-09) -
Hi haurà variacions en els resultats de l'avaluació de quart d'ESO del curs 2018-2019? (2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019-05)