Competència financera PISA 2012 (2015)
Tipus de document
Monografia
Resum
El número 30 dels 'Quaderns d'avaluació' està dedicat als resultats obtinguts per l'alumnat de Catalunya en l'avaluació de competència financera de PISA 2012.
La participació en l'avaluació de la competència financera era voluntària. Hi han pres part divuit països i catorze de les quinze comunitats autònomes d'Espanya que van ampliar la mostra PISA. A Catalunya hi van participar 147 alumnes. El número inclou les dades bàsiques de PISA 2012, un resum del marc conceptual de la competència financera i cinc taules amb els resultats de l'alumnat de Catalunya, amb comparacions d'àmbit internacional i espanyol. Conté els apartats habituals de Revista de llibres i Publicacions recents del Consell.
ISSN
2014-797X
Citació
Competència financera PISA 2012. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2015.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2015-01Extensió
17
Col·lecció
Quaderns d'avaluació. CSASE; 30
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Programme for International Student Assessment (PISA)
Documents
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...