Mostra el registre parcial de l'element
La transició de l'educació primària a la secundària (2013)
dc.contributor.author | Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu | |
dc.date.accessioned | 2020-09-10T11:10:00Z | |
dc.date.available | 2020-09-10T11:10:00Z | |
dc.date.issued | 2013-01 | |
dc.identifier.citation | La transició de l'educació primària a la secundària. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament.Servei de Comunicació i Publicacions, 2013. | ca |
dc.identifier.issn | 2014-797X | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/404 | |
dc.description.abstract | El nou número dels Quaderns d'avaluació està dedicat íntegrament al pas de l'educació primària a la secudària, que és un dels moments clau en la trajectòria educativa de l'alumnat. El primer article, signat per la Direcció General d'Educació Infantil i Primària, explica en què consisteix el Suport Escolar Personalitzat (SEP), un dels eixos d'actuació previstos pel Departament d'Ensenyament per millorar els resultats educatius i reduir les taxes de fracàs escolar i d'abandó dels estudis. El SEP és un exemple de mesura a aplicar abans d'arribar al curs de transició que pot ajudar a facilitar que el canvi d'etapa s'esdevingui amb èxit. El segon article, signat per Màrius Martínez i Carmina Pinya, de l'ICE de la UAB, analitza els aspectes organitzatius, curriculars i d'orientació d'onze instituts escola de Catalunya. Aquestes institucions aconsegueixen d'amortir moltes de les dificultats que es generen en la transició de l'educació primària a la secundària. El tercer article és escrit per Josep Maria Esteve Gibert i Anna Guilera Rico, professors de l'Institut Escola Jacint Verdaguer, de Sant Sadurní d'Anoia. Els autors expliquen quins són els factors que han fet evolucionar la seva institució escolar i resumeixen les pràctiques que la caracteritzen. El quart article, signat per Miquel Arcas Gómez, coordinador pedagògic de l'Institut Baix Camp de Reus, presenta el pla d'actuació del seu centre per a la transició de l'educació primària a la secundària. | ca |
dc.format.extent | 75 | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Ensenyament | ca |
dc.relation.ispartofseries | Quaderns d'avaluació. CSASE;24 | |
dc.title | La transició de l'educació primària a la secundària (2013) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Avaluació educativa | ca |
dc.subject.lemac | Transició escolar - Educació primària | ca |
dc.subject.lemac | Transició escolar - Educació secundària obligatòria | ca |