Show simple item record

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.date.accessioned2020-09-10T10:08:41Z
dc.date.available2020-09-10T10:08:41Z
dc.date.issued2011-04
dc.identifier.citationEstudi PISA 2009: avançament de resultats. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2011.ca
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12694/398
dc.description.abstractEl número 19 de la col·lecció Quaderns d'avaluació està dedicat íntegrament als resultats de l'estudi PISA 2009. Després d'una breu introducció a l'estudi internacional i de presentar la competència en comprensió lectora com a àmbit prioritari de l'avaluació del 2009, s'ofereix una síntesi dels resultats en competència en comprensió lectora, en competència matemàtica i en competència científica. Els resultats de l'alumnat de Catalunya es comparen amb els de l'alumnat dels països de l'OCDE i també amb els de l'alumnat de les comunitats autònomes que han ampliat la mostra de l'estudi. S'analitzen alguns factors associats al rendiment en competència en comprensió lectora, com ara el nivell socioeconòmic i cultural de les famílies, el nivell educatiu del pare i la mare, les estratègies d'aprenentatge, etc. S'ofereixen els resultats de l'alumnat de Catalunya obtinguts en els diferents cicles de PISA: 2000, 2003, 2006 i 2009.ca
dc.format.extent72ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Ensenyamentca
dc.relation.ispartofseriesQuaderns d'avaluació. CSASE;19
dc.subject.otherAvaluació educativa - Catalunyaca
dc.subject.otherProgramme for International Student Assessment (PISA)ca
dc.titleEstudi PISA 2009: avançament de resultats (2011)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record