5è seminari d'avaluació educativa: les TIC a l'ESO (2008)
Document Type
Monograph
Abstract
El número 12 dels Quaderns d'avaluació està dedicat al 5è Seminari d'Avaluació Educativa que, organitzat pel Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu, va tenir lloc a Barcelona el 20 d'octubre de 2008. Els Quaderns d'avaluació contenen les dues conferències que s'hi van presentar. La primera, a càrrec de Ferran Ruiz, és l'article "Les TIC a l'ESO. Resultats i conclusions de l'estudi SITES a Catalunya". La segona, a càrrec de Nancy Law, porta per títol "Polítiques i pràctiques sobre l'ús de les TIC com a suport en l'aprenentatge: lliçons extretes d'estudis comparatius internacionals". Al 5è Seminari es van presentar, també, tres experiències directives d'innovació en TIC en tres centres de Catalunya: l'IES Salvador Espriu de Barcelona, el Centre d'Estudis Joan XXIII de l'Hospitalet de Llobregat i el Centre Educatiu Jacint Verdaguer de Sant Sadurní d'Anoia.
Citation
5è seminari d'avaluació educativa: les TIC a l'ESO. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Servei de Comunicació, Difusió i Publicacions, 2008.
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2008-11Extension
79
Collection
Quaderns d'avaluació. CSASE; 12
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa
Educació secundària obligatòria - Avaluació
Innovacions tecnològiques - Educació secundària obligatòria
Internet en l'ensenyament
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Les TIC a l'ESO: resultats i conclusions de l'estudi SITES 2006 a Catalunya. Avaluació de l'educació secundària obligatòria 2006 (2009)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2009) -
L'acció tutorial a l'ESO: una eina per a afavorir la cohesió social : proposta per a una acció continuada de 1er i 4rt de l'ESO (2008)
Fernández Campelo, M. Pilar (2008)L'objectiu general d’aquest projecte és oferir al professorat i alumnat de secundària una programació seqüenciada d’activitats que permetin, a través d’una acció tutorial sistemàtica, afavorir la ... -
La llengua anglesa en l'avaluació de l'ESO 2006: avançament de resultats (2008)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2008-04)