dc.contributor.author | Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu | |
dc.date.accessioned | 2020-09-10T09:11:48Z | |
dc.date.available | 2020-09-10T09:11:48Z | |
dc.date.issued | 2008-11 | |
dc.identifier.citation | 5è seminari d'avaluació educativa: les TIC a l'ESO. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Servei de Comunicació, Difusió i Publicacions, 2008. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/384 | |
dc.description.abstract | El número 12 dels Quaderns d'avaluació està dedicat al 5è Seminari d'Avaluació Educativa que, organitzat pel Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu, va tenir lloc a Barcelona el 20 d'octubre de 2008. Els Quaderns d'avaluació contenen les dues conferències que s'hi van presentar. La primera, a càrrec de Ferran Ruiz, és l'article "Les TIC a l'ESO. Resultats i conclusions de l'estudi SITES a Catalunya". La segona, a càrrec de Nancy Law, porta per títol "Polítiques i pràctiques sobre l'ús de les TIC com a suport en l'aprenentatge: lliçons extretes d'estudis comparatius internacionals". Al 5è Seminari es van presentar, també, tres experiències directives d'innovació en TIC en tres centres de Catalunya: l'IES Salvador Espriu de Barcelona, el Centre d'Estudis Joan XXIII de l'Hospitalet de Llobregat i el Centre Educatiu Jacint Verdaguer de Sant Sadurní d'Anoia. | ca |
dc.format.extent | 79 | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Educació | ca |
dc.relation.ispartofseries | Quaderns d'avaluació. CSASE;12 | |
dc.title | 5è seminari d'avaluació educativa: les TIC a l'ESO (2008) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Avaluació educativa | ca |
dc.subject.lemac | Educació secundària obligatòria - Avaluació | ca |
dc.subject.lemac | Innovacions tecnològiques - Educació secundària obligatòria | ca |
dc.subject.lemac | Internet en l'ensenyament | ca |