Now showing items 87-106 of 364
-
Escolta estructurada del conte "Com reconèixer un monstre": experiència de lectura [activitat] (2016)
(2016-04)L’escola Molí del Vent de Torredembarra aplica a l’aula de P5 una activitat d’escolta estructurada. Es treballen diferents estratègies de comprensió lectora, i es posa especial èmfasi en la visualització. ... -
Estratègies de lectura: fer connexions [material didàctic] (2016)
(2016-10)Una de les estratègies clau per enfrontar-se a la comprensió d’un text és la capacitat d’anar fent connexions entre el text i el lector, entre informacions del mateix text i entre aquest i altres ... -
Estratègies de lectura: fer i comprovar hipòtesis [material didàctic] (2016)
(2016-05)Fer un ús conscient de les estratègies de lectura permet a l’alumne enfrontar-se amb autonomia a la comprensió d’un text. Elaborar hipòtesis ajustades a la informació que ens dona el text i comprovar-les ... -
Estratègies de lectura: resumir [material didàctic] (2015)
(2015-01)Resumir requereix temps i esforç per part de l’alumne, i ensenyament per part del docent, ja que no és una activitat espontània i natural. Aquests esforços per aprendre a resumir són necessaris, atès ... -
Estratègies de lectura: visualitzar [material didàctic] (2015)
(2015-01)Imaginar o representar-se el que veiem mentre llegim és una estratègia que tots els lectors practiquem habitualment. En aquest material trobareu una reflexió sobre la importància d’aquesta estratègia, ... -
Exemple de prova de lectura: cicle inicial [material didàctic] (2a edició, 2016)
(2016-04)Aquesta prova té com a finalitat avaluar l’habilitat lectora de l’alumnat que acaba el cicle inicial de primària. Ha estat concebuda perquè, mitjançant la seva aplicació, el docent obtingui informació ... -
"Família? Famílies!" [material didàctic]
(2015-10)