Escolta estructurada del conte "Com reconèixer un monstre": experiència de lectura [activitat] (2016)
Document Type
Others
Abstract
L’escola Molí del Vent de Torredembarra aplica a l’aula de P5 una activitat d’escolta estructurada. Es treballen diferents estratègies de comprensió lectora, i es posa especial èmfasi en la visualització. A partir de l’escolta del conte els alumnes han d’imaginar-se com és el protagonista i representar-lo gràficament.
Citation
Escolta estructurada del conte "Com reconèixer un monstre": experiència de lectura [activitat]. Elaboració: Àngels Sebastià Jornet. Torredembarra: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Molí de Vent, 2016.
Author
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2016-04Extension
10 p.
Collection
Saber llegir
Subject (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació infantil
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Lectura guiada del diploma geganter: experiència de lectura [activitat] (2016)
Departament d'Ensenyament; Batlle, Sílvia; López, Àlex; Escola Primavera (Santa Coloma de Gramenet, Catalunya) (2016-05-29)L’escola Primavera de Santa Coloma de Gramenet aprofita una vivència a l’aula de P3 per fer una lectura col·lectiva i engrescar els alumnes en el reconeixement global d’algunes paraules significatives ... -
Els nostres contes: experiència de lectura [activitat] (2016)
Parals, Marta; Márquez, Agnès (2016)L’escola Mare de Déu del Sol de Pont aprofita l’elaboració de contes per Sant Jordi per treballar la fluïdesa lectora, aplicant estratègies com la relectura, la lectura expressiva i la lectura coral. -
El sistema solar: experiència de lectura [activitat] (2016)
Renau, Mònica; Arderiu, Eulàlia (2016-06)L’escola Prim de Barcelona aprofita el camp semàntic del projecte que s’elabora a l’aula de P5 per treballar aspectes implicats en l’adquisició del codi escrit: el valor sonor de les grafies, la segmentació ...