Mostrant els elements 41-60 de 92
-
FP a distància, un canvi que ha vingut per quedar-se [audiovisual] (2020)
(2020-06-03)El Regina Carmeli de Rubí és un centre amb més de 100 anys d'història que promoveu l’aprenentatge competencial i la transmissió de valors en un entorn familiar de reflexió pedagògica, innovació i qualitat ... -
L'hivernacle: un entorn d'aprenentatge en línia [audiovisual] (2020)
(2020-05-27)L’Escola Rubén Darío és un centre de màxima complexitat, d’una línia educativa, situat al barri del Raval de Barcelona. La Sheila Gómez i en David Suriñach, que formen part de l’equip impulsor, ens ... -
L'hora dels vincles: la tutoria en temps de confinament [audiovisual] (2020)
(2020-05-20)L’IES Escola Intermunicipal del Penedès és un centre de secundària de Sant Sadurní d’Anoia que va néixer l’any 1981 i és de titularitat municipal. En aquests moments es troba en procés de traspàs a la ... -
IA-WATSOM i #aquíproubullying a l’Institut Escola Lloret de Mar [audiovisual] (2021)
(2021-03-24)Intervenció de l’Institut Escola Lloret de Mar a la I Jornada d’Innovació Avançada ‘Educació i intel·ligència artificial’ per exposar com desenvolupen el Projecte IA-WATSOM al seu centre. El subdirector ... -
IA-WATSOM i les mesures reparadores a l’Escola Els Pins [audiovisual] (2021)
(2021-03-24)Intervenció de l’Escola Els Pins de Castelldefells a la I Jornada d’Innovació Avançada ‘Educació i intel·ligència artificial’ per exposar com desenvolupen el Projecte IA-WATSOM al seu centre. La Rosanna ... -
L'impacte de la transformació digital en l'entorn escolar [audiovisual] (2021)
(2021-04-22)Liliana Arroyo és doctora en sociologia i especialista en transformació digital i impacte social. Ens parla de l’impacte que suposa la transformació digital en l’entorn escolar, dels conceptes de digitar ... -
L'Institut Jaume Cabré també a casa [audiovisual] (2020)
(2020-06-03)L’Institut Jaume Cabré va obrir les seves portes fa dos anys a Terrassa. El que es vol explicar, amb aquest webinar, és una aproximació al funcionament ordinari del centre, com s'han organitzat els ... -
Institut obert a les emocions [audiovisual] (2020)
(2020-04-20)L'institut d'Alpicat és un centre de nova creació situat al poble d'Alpicat, comarca del Segrià. Actualment, hi ha 190 alumnes de primer, segon i tercer d'ESO; i 17 docents. El PEC vol donar resposta a ... -
Invent to learn [audiovisual] (2020)
(2020-12-10)Sylvia Libow Martínez és enginyera aeroespacial de formació, però s’ha dedicat intensament al món de l’educació. És coautora d’Invent To Learn: Making, Tinkering & Engineering in the Classroom, un llibre ... -
Itineraris artístics: un nou model formatiu [audiovisual] (2020)
(2020-04-24)Els Itineraris artístics són un model de formació en línia que apoderen als docents i a l’alumnat a fer els recorreguts de formació que més s'adapten a les seves necessitats o a les del centre partint ... -
Llegim al Joanot: una app per fomentar la lectura [audiovisual] (2020)
(2020-05-11)L'Institut Joanot Martorell és un centre públic de màxima complexitat situat a Esplugues de Llobregat. Acull 470 alumnes entre l’ESO i el Batxillerat, i té un claustre format per 55 professors. L’Antoni ... -
L’avaluació del centre com a organització que aprèn [audiovisual] (2020)
(2020-06-19)L’avaluació del procés d’aprenentatge continu dels centres com a organitzacions que aprenen té ara més importància que mai. La Clara Cobo, directora de l’Escola Sant Climent; la Betlem Cuesta, docent i ... -
Mestres catalans pel món [audiovisual] (2020)
(2020-06-12)Mestres pel món vol donar a conèixer les diferents realitats educatives internacionals, amb la participació de mestres catalans com el Jordi Sales, codirector al Collège Gustave Violet de Prada de ... -
El Model Competencial Orientador [audiovisual] (2021)
(2021-03-11)Des de l’Institut Ramon Berenguer IV d’Amposta ens expliquen com van començar a aplicar el Model Competencial Orientador per assegurar una bona transició educativa de l’alumnat. Ens exposen quins són ... -
Un model flexible d'educació híbrida als ensenyaments d'adults [audiovisual] (2021)
(2021-03-18)El CFA de Sant Boi fa temps que ha anat implantant modalitats d’ensenyament semipresencial. Ens expliquen ho han realitzat, com s'han organitzat, quina ha estat la resposta de l’alumnat i els avantatges ... -
Un museu digital: the green house: som el canvi [audiovisual] (2020)
(2020-06-10)Durant el curs 2018/19, l'institut El Morell, va començar un nou projecte anomenat: "Un Museu a l’aula", amb la col·laboració del CRP del Tarragonès i El Museu de la Vida Rural de l’Espluga de Francolí. ... -
La música com a projecte singular de centre [audiovisual] (2021)
(2021-05-13)L'Escola Malagrida d’Olot ens presenta "Som música", el projecte singular de centre que els permet treballar des de la diversitat cultural i la cohesió social, vincular aprenentatges de diferents àmbits ... -
No perdem el contacte amb el nostre patrimoni: els camps i entorns d’aprenentatge ens hi reconnecten [audiovisual] (2020)
(2020-06-05)Els Camps i els Entorns d’Aprenentatge (CdA/EdA) són serveis educatius que treballen conjuntament amb els centres educatius per promoure l’aprenentatge significatiu de l’alumnat a través d'activitats ... -
Nous reptes, noves oportunitats [audiovisual] (2020)
(2020-04-02)