Now showing items 1-20 of 97
-
App Education: 2n seminari web: ideació [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació (2021-06-09)Aquest segon seminari web d’App Education versa sobre el procés d'ideació. Inicialment, es fa una presentació dels materials de la proposta educativa App Education i els materials de formació que ofereix ... -
App Education: 3r Seminari Web: tallers d'App Inventor: nivell avançat [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació (2021-07-13)Taller d'App Inventor:nivell avançat. Treballem els procediments per l'accés a dades emmagatzemades en fulls de càlcul en línia. A càrrec de Jaume Dellunde, tècnic docent de l'Àrea de Cultura Digital. -
App Education: 3r Seminari Web: tallers d'App Inventor: nivell iniciació [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació (2021-02-22)Taller d'App Inventor: nivell iniciació. Presentació de l'entorn i característiques d'App Inventor. Funcionament bàsic. Programem un App per a realitzar fotografíes amb dispositius mòbils i poder ... -
App Education: 3r Seminari Web: tallers d'App Inventor: presentació [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació (2021-02-22)Aquest tercer seminari web presenta els materials de la proposta educativa App Education i la nova iniciativa de reptes d'App Inventor. La docent Neus Capdeferro, de l'Institut lluís Companys de Tordera, ... -
App Education: taller d'iniciació a App Inventor: 1r seminari web [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació (2021-02-04)En aquest primer seminari web d’App Inventor es fa una presentació dels materials de la proposta educativa App Education i els materials de formació que ofereix el Departament d’Ensenyament entorn aquesta ... -
AppEducation: model de negoci [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació (2021-05-12)Seminari web dirigit a docents interessats a aprendre com fer servir el Business Model Canvas (Plantilla de model de negoci) i adquirir estratègies per a dissenyar i elaborar models de negoci, dins de ... -
Chromebook: consola d’admin console: usuari específic [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació (2021-09-01)En el marc dels equips desplegats en el Pla d’educació digital de Catalunya 2020-23, es mostra el procés d'assignació dels equips Chromebook des de la consola d'administració de Google a l'alumnat definitiu. -
Chromebook: procés d'admin console: usuari genèric [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació (2021-09-01)En el marc dels equips desplegats en el Pla d’educació digital de Catalunya 2020-23, es mostra el procés d'assignació dels equips Chromebook des de la consola d'administració de Google a usuaris genèrics. -
Chromebook: procés d'alliberament d’equips [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació (2021-09-01)En el marc dels equips desplegats en el Pla d’educació digital de Catalunya 2020-23, es mostra el procés d’alliberament/esborrat dels equips Chromebook d'alumnes. -
Chromebook: registre (assignació) d'equip (amb wifi gencat_ENS_EDU) [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació (2021-09-01)En el marc dels equips desplegats en el Pla d’educació digital de Catalunya 2020-23, es mostra el procés d’assignació d’un equip Chromebook a un alumne o docent fent servir la xarxa gencat_ENS_EDU. -
Chromebook: registre (assignació) d'equip (amb wifi gencat_ENS_EDU_PORTAL) [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació (2021-09-01)En el marc dels equips desplegats en el Pla d’educació digital de Catalunya 2020-23, es mostra el procés d’assignació d’un equip Chromebook a un alumne o docent fent servir la xarxa gencat_ENS_EDU_PORTAL. -
Classroom Alumnat: entra al classroom [audiovisual] (2020)
Departament d'Educació (2020-04-03)Classroom proporciona un entorn virtual on cada alumne/a pot comunicar-se amb el seu mestre/a. En aquest vídeo trobareu com els alumnes poden entrar a l'aula virtual que a la que el seu metre/a l'ha convidat. -
Com augmentar la motivació dels aprenents [audiovisual] (2022)
Departament d'Educació (2022-03-03)En aquest primer seminari d'una sèrie de dos, el professor Hargreaves, un dels experts en educació més reconeguts a nivell mundial, ens parla de com podem augmentar la motivació dels estudiants en el ... -
Com construir el professionalisme col·laboratiu [audiovisual] (2022)
Departament d'Educació (2022-03-03)En aquest segon seminari d'una sèrie de dos, el professor Hargreaves, un dels experts en educació més reconeguts a nivell mundial, ens parla de com podem construir el professionalisme col·laboratiu, amb ... -
Com és una escola on tothom sent que hi pertany? [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació (2021-05-05)El sentiment de pertinença té una relació decisiva amb l’èxit educatiu. En aquest webinar, Kathryn Riley comparteix la importància del diàleg i la veu de tothom en la creació de contextos d’aprenentatge ... -
Consells per tenir cura de l'ordinador [audiovisual] (2022)
Departament d'Educació (2022-02-07)En aquest vídeo es mostren 10 consells bàsics per tenir cura de l'ordinador. -
Desdibuixant les parets de l'aula: 1r seminari web [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació (2021-05-13)Primera de les quatre sessions del cicle Desdibuixant les parets de l'aula on es donen respostes a preguntes rellevants en el plantejament de projectes com: Es pot dissenyar un projecte que transcendeixi ... -
Desdibuixant les parets de l'aula: 2n seminari web [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació (2021-02-21)Primera de les quatre sessions del cicle Desdibuixant les parets de l'aula on es donen respostes a preguntes rellevants en el plantejament de projectes com: Es pot dissenyar un projecte que transcendeixi ... -
Desdibuixant les parets de l'aula: 3r seminari web [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació (2021-05-12)Amb el títol "Ètica digital: reptes i oportunitats", en aquesta sessió es va parlar de la gestió de la informació, tot identificant eines i recursos per a buscar, seleccionar, entendre, interpretar-la. ... -
Desdibuixant les parets de l'aula: 4t seminari web [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació (2021-05-13)Amb el títol "Les aules, una finestra oberta al món", en aquest 4t seminari del cicle, es planteja com generar coneixement al segle XXI, on els ponents convidats establiran els eixos principals sobre ...