Educació primària 2003: avançament de resultats (2005)
Otros títulos
Claus per a entendre l'excel·lent competència lectora de l'alumnat de Finlàndia
Tipo de documento
Monografía
Resumen
El tercer número dels Quaderns d'avaluació inclou l'avançament de resultats de l'estudi d'avaluació Educació primària 2003, realitzat pel Consell Superior d'Avaluació en el marc de les avaluacions impulsades per l'INECSE.
Conté dos articles ben diferents: el primer és la conferència pronunciada per Pierre-Louis Gauthier al 1r Seminari d'Avaluació Educativa sobre l'avaluació del sistema educatiu francès. El segon porta per títol "Claus per a entendre l'excel·lent competència lectora de l'alumnat de Finlàndia" i el signa Javier Melgarejo Draper.
Citación
Educació primària 2003: avançament de resultats. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2005.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Gauthier, Pierre-Louis
Melgarejo Draper, Javier
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2005-09Extensión
63
Colección
Quaderns d'avaluació. CSASE; 3
Materias (LEMAC)
Avaluació educativa
Rendiment escolar - Educació primària
Documentos
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
El sistema educatiu finlandès vist des de Finlàndia [i] Breus apunts sobre el sistema educatiu finlandès i català (2005)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Melgarejo Draper, Javier; Vâlijärvi, Jouni (2005-10)Aquest volum presenta dos treballs diferents que donen pistes sobre els motius de l'èxit del sistema educatiu finlandès. En primer lloc, "El sistema educatiu finlandès vist des de Finlàndia" és un resum ... -
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
Avaluacions censals de competències bàsiques: curs 2018-2019 (2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019-07-11)