Estudi PISA 2003: avançament de resultats (2004)
Tipo de documento
Monografía
Resumen
El primer número dels Quaderns d'avaluació és un monogràfic dedicat als resultats obtinguts per l'alumnat de 41 països en l'Estudi PISA 2003 que avalua les matemàtiques com a àrea principal i la comprensió lectora, les ciències de la naturalesa i la resolució de problemes com a àrees secundàries.
S'hi inclouen els resultats obtinguts per l'alumnat de Catalunya en comparació als altres països participants i també a les altres regions europees.
Citación
Estudi PISA 2003: avançament de resultats. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Servei de Difusió i Publicacions, 2004.
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2004-12Extensión
59
Colección
Quaderns d'avaluació. CSASE; 1
Materias (LEMAC)
Avaluació educativa
Palabras clave
Programme for International Student Assessment (PISA)
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Estudi PISA 2006: avançament de resultats (2007)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2007-12)El número nou dels Quaderns d'Avaluació presenta l'avançament de resultats de l'estudi PISA 2006, que té les ciències de la naturalesa com a àrea prioritària d'avaluació. L'estudi avalua també les ... -
Estudi PISA 2009: avançament de resultats (2011)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2011-04)El número 19 de la col·lecció Quaderns d'avaluació està dedicat íntegrament als resultats de l'estudi PISA 2009. Després d'una breu introducció a l'estudi internacional i de presentar la competència ... -
Educació primària 2003: avançament de resultats (2005)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Gauthier, Pierre-Louis; Melgarejo Draper, Javier (2005-09)El tercer número dels Quaderns d'avaluació inclou l'avançament de resultats de l'estudi d'avaluació Educació primària 2003, realitzat pel Consell Superior d'Avaluació en el marc de les avaluacions ...