Anàlisi del context de l'alumnat de quart d'ESO: curs 2021-2022 (2023)
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Fecha de publicación
2023-03Resumen
Aquest informe sobre el context de l’alumnat de quart d’ESO és complementari de l’Estudi sociodemogràfic i lingüístic de l’alumnat de quart d’ESO a Catalunya. 2006-2013-2021 (publicat en el número 29 de la col·lecció Informes d’avaluació).
En aquesta publicació, l’anàlisi del context de l’alumnat es posa en relació amb els resultats de l’avaluació de quart d’ESO. En primer lloc, s’hi defineixen les característiques del qüestionari i les dades descriptives de la mostra de l’alumnat enquestat i de la seva família. A continuació, s’hi poden consultar els resultats de les preguntes adreçades a conèixer-ne el context escolar, com l’interès que l’alumnat té per les diverses matèries; els suports que rep per a l’aprenentatge; el clima relacional que es troba als centres; els seus hàbits d’estudi, i les seves expectatives acadèmiques i laborals.
Tipo de documento
Libro
Lengua
Catalán
Palabras clave
Alumnes d'ensenyament secundari - Condicions socials - Enquestes
Ús lingüístic
Extensión
123 p.
Publicado por
Departament d'Educació
Colección
Informes d'avaluació. CSASE;32
Citación
Anàlisi del context de l'alumnat de quart d'ESO: curs 2021-2022. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023.