dc.contributor.author | Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu | |
dc.date.accessioned | 2023-03-13T10:06:35Z | |
dc.date.available | 2023-03-13T10:06:35Z | |
dc.date.issued | 2023-03 | |
dc.identifier.citation | Anàlisi del context de l'alumnat de quart d'ESO: curs 2021-2022. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/3622 | |
dc.description.abstract | Aquest informe sobre el context de l’alumnat de quart d’ESO és complementari de l’Estudi sociodemogràfic i lingüístic de l’alumnat de quart d’ESO a Catalunya. 2006-2013-2021 (publicat en el número 29 de la col·lecció Informes d’avaluació).
En aquesta publicació, l’anàlisi del context de l’alumnat es posa en relació amb els resultats de l’avaluació de quart d’ESO. En primer lloc, s’hi defineixen les característiques del qüestionari i les dades descriptives de la mostra de l’alumnat enquestat i de la seva família. A continuació, s’hi poden consultar els resultats de les preguntes adreçades a conèixer-ne el context escolar, com l’interès que l’alumnat té per les diverses matèries; els suports que rep per a l’aprenentatge; el clima relacional que es troba als centres; els seus hàbits d’estudi, i les seves expectatives acadèmiques i laborals. | ca |
dc.format.extent | 123 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Educació | ca |
dc.relation.ispartofseries | Informes d'avaluació. CSASE;32 | |
dc.title | Anàlisi del context de l'alumnat de quart d'ESO: curs 2021-2022 (2023) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Alumnes d'ensenyament secundari - Condicions socials - Enquestes | ca |
dc.subject.lemac | Llenguatge i llengües - Ús | ca |