Escriptura creativa: la literatura com a model: educació secundària obligatòria [presentació] (2016)
Ver/Abrir
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Fecha de publicación
2016-03Resumen
Quan són alliberades de les regles de combinatòria imposades per la finalitat comunicativa immediata, les paraules poden esdevenir peces d’un joc, intentar equilibris gràcils a la corda de la poesia, o posar-se al servei de la narrativa i fer-se còmplices, per exemple, de les terboleses del gènere negre, o del sofisticat món de la ciència-ficció.
Sent les persones creatives per naturalesa, l’educació hauria d’esperonar aquest potencial en tots els camps, i especialment en l’escriptura. Això es fa aplicant metodologies que permetin combinar l’estudi del cànon literari, la formació del gust personal i la pràctica lúdica de la llengua amb fins creatius.
Tipo de documento
Conferencia / Clase
Lengua
Catalán
Palabras clave
Comunicació escrita - Educació secundària obligatòria - Ensenyament
Extensión
3 fitxers
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Citación
Escriptura creativa: la literatura com a model: educació secundària obligatòria [presentació]. Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia:
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/