Escriptura i reflexió sobre la llengua: educació secundària obligatòria [presentació] (2016)
Visualitza/Obre
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Data de publicació
2016-04Resum
Al s. XXI els nostres alumnes escriuen més que mai, però el coneixement que tenen del codi lingüístic els permet fer un ús ric i creatiu de la llengua? Millorar la competència escrita dels alumnes, passa per incorporar a les aules un aprenentatge que inclogui la reflexió sobre la llengua. Com diuen els especialistes “Per aprendre bé una llengua no n’hi ha prou amb usar-la en actes comunicatius, sinó que cal, també, una reflexió conscient sobre la mateixa llengua.” L’ús d’una gramàtica funcional i més pedagògica a l’aula, també, pot ajudar els alumnes a apropiar-se de la riquesa expressiva d’una llengua, i esdevenir així més competents.
Tipus de document
Conferència/Classe
Llengua
Català
Paraules clau
Comunicació escrita - Educació secundària obligatòria - Ensenyament
Extensió
3 fitxers
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Citació
Escriptura i reflexió sobre la llengua: educació secundària obligatòria [presentació] . Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element:
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/