Competència lingüística: l'expressió escrita: educació secundària obligatòria [presentació] (2016)
Tipo de documento
Conferencia / Clase
Resumen
Vivim en una societat lletrada, en què la llengua escrita té un paper fonamental, ja sigui en suport paper o en suport digital. En aquest context, saber escriure és un dret del qual tots els ciutadans han de poder fer ús per a les seves necessitats personals, socials, intel·lectuals i professionals.
Els centres educatius tenen un paper destacat per fomentar la funcionalitat de l’escriptura en el món actual. A partir d’un enfocament competencial i comunicatiu de l’ensenyament i aprenentatge de l’escriptura es pretén fomentar-ne l’interès en situacions d’aula reals i significatives, des de totes les matèries i vinculades a diferents gèneres textuals.
Citación
Competència lingüística: l'expressió escrita: educació secundària obligatòria [presentació]. Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2016-02Extensión
3 fitxers
Materias (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació secundària obligatòria - Ensenyament
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
La comprensió lectora va per davant de l'expressió escrita en l'avaluació de quart d'ESO? (2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019-10) -
Orientacions per a la millora de la comprensió lectora i l'expressió escrita: competència comunicativa lingüística: educació secundària obligatòria (2010)
Departament d'Educació. Direcció General de l'Educació Bàsica i el Batxillerat (2010-11)Orientacions per a la millora de la competència escrita per a l'etapa de l'educació secundària obligatòria, tant des de la vessant receptiva (lectura) com des de la vessant productiva (escriptura), i ... -
Els resultats en l’expressió oral en una llengua estan relacionats amb els de les altres llengües? (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-11)