Mostra el registre parcial de l'element
Posem-nos d'acord: les línies de centre: educació primària: CM, CS [presentació] (2016)
dc.contributor.author | Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics | |
dc.date.accessioned | 2022-06-15T12:46:31Z | |
dc.date.available | 2022-06-15T12:46:31Z | |
dc.date.issued | 2016-09 | |
dc.identifier.citation | Posem-nos d'acord: les línies de centre: educació primària: CM, CS [presentació] . Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/3151 | |
dc.description.abstract | Quan les escoles aconsegueixen establir “línies de centre” fonamentades i rigoroses els resultats del alumnes milloren. Però, sobre quins aspectes ens hem de posar d’acord? Hi ha consideracions generals que caldria precisar abans d’iniciar una programació de centre relacionada amb l’escriptura? La didàctica integrada de les llengües i l’avaluació són dos elements cabdals sobre els quals cal posar-se d’acord. Abans de determinar les unitats didàctiques de cicle o de nivell cal concretar els elements fonamentals per organitzar l’escriptura en l'àmbit de centre. Entre aquests, determinar temps setmanal dedicat a escriure es revela com una estratègia imprescindible. | ca |
dc.format.extent | 3 fitxers | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Ensenyament | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Cicle mitjà | ca |
dc.subject.other | Cicle superior | |
dc.title | Posem-nos d'acord: les línies de centre: educació primària: CM, CS [presentació] (2016) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/lecture | ca |
dc.rights.accessLevel | Sense embargament | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Comunicació escrita - Educació primària - Ensenyament | ca |