Posem-nos d'acord: les línies de centre: educació primària: CM, CS [presentació] (2016)
Tipo de documento
Conferencia / Clase
Resumen
Quan les escoles aconsegueixen establir “línies de centre” fonamentades i rigoroses els resultats del alumnes milloren. Però, sobre quins aspectes ens hem de posar d’acord? Hi ha consideracions generals que caldria precisar abans d’iniciar una programació de centre relacionada amb l’escriptura? La didàctica integrada de les llengües i l’avaluació són dos elements cabdals sobre els quals cal posar-se d’acord. Abans de determinar les unitats didàctiques de cicle o de nivell cal concretar els elements fonamentals per organitzar l’escriptura en l'àmbit de centre. Entre aquests, determinar temps setmanal dedicat a escriure es revela com una estratègia imprescindible.
Citación
Posem-nos d'acord: les línies de centre: educació primària: CM, CS [presentació] . Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2016-09Extensión
3 fitxers
Materias (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació primària - Ensenyament
Palabras clave
Cicle mitjà
Cicle superior
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Posem-nos d'acord: les línies de centre!: ed. infantil i cicle inicial [presentació] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-09)La coordinació i la coherència pedagògiques d’un centre garanteixen la millora dels resultats dels alumnes i l’èxit acadèmic. Però, sobre quins aspectes ens hem de posar d’acord? En aquesta conferència ... -
Posem-nos d'acord: les línies de centre: educació secundària obligatòria [presentació] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-05)Al final de l’escolarització obligatòria, tots els alumnes haurien de poder ser escriptors madurs: capaços d’aplicar, de manera autònoma, estratègies en totes les fases del procés de redacció, per tal ... -
El camí de l'aprenentatge del codi: ed. infantil i cicle inicial [presentació] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-02)En una societat alfabetitzada com la nostra, els infants desenvolupen idees sobre el funcionament del codi escrit molt abans que arribin a l’escola. Esbrinar aquests coneixements previs i conèixer les ...