Escriure a raig és escriure?: educació primària: CM, CS [presentació] (2016)
Tipo de documento
Conferencia / Clase
Resumen
La didàctica de l’escrit s’ha de focalitzar, sobretot, en el procés d’escriptura (fases) que facilita l’elaboració de textos adequats a cada situació. Per treballar aquest procés el docent haurà de planificar activitats diverses que situïn l’atenció dels alumnes en aspectes concrets. Fer-ho, els permetrà a través de la reducció de l’exigència cognitiva, percebre millor el seu progrés d'aprenentatge.
Citación
Escriure a raig és escriure?: educació primària: CM, CS [presentació]. Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2016-03Extensión
3 fitxers
Materias (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació primària - Cicle mitjà - Ensenyament
Comunicació escrita - Educació primària - Cicle superior - Ensenyament
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
"Els àlbums i els llibres il·lustrats: una descoberta, diverses veus" [material didàctic]
Badia Cantarero, Mònica; Lladó Mulet, Cecília; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2013) -
Màrius Torres [material didàctic] (2010)
Escudé Baró, Salvador; Loncà Loncà, Andreu; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2010-09)