Escriure a raig és escriure?: educació primària: CM, CS [presentació] (2016)
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Data de publicació
2016-03Resum
La didàctica de l’escrit s’ha de focalitzar, sobretot, en el procés d’escriptura (fases) que facilita l’elaboració de textos adequats a cada situació. Per treballar aquest procés el docent haurà de planificar activitats diverses que situïn l’atenció dels alumnes en aspectes concrets. Fer-ho, els permetrà a través de la reducció de l’exigència cognitiva, percebre millor el seu progrés d'aprenentatge.
Tipus de document
Conferència/Classe
Llengua
Català
Paraules clau
Comunicació escrita - Educació primària - Cicle mitjà - Ensenyament
Comunicació escrita - Educació primària - Cicle superior - Ensenyament
Extensió
3 fitxers
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Citació
Escriure a raig és escriure?: educació primària: CM, CS [presentació]. Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element:
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/