Posem-nos d'acord: les línies de centre!: ed. infantil i cicle inicial [presentació]


Tipo de documento
Conferencia / Clase
Resum
La coordinació i la coherència pedagògiques d’un centre garanteixen la millora dels resultats dels alumnes i l’èxit acadèmic. Però, sobre quins aspectes ens hem de posar d’acord? En aquesta conferència es revisen els temes clau sobre l’escriptura que s’han tractat al llarg de tot el cicle i es donen orientacions per arribar a acords de centre.Citación recomendada
Posem-nos d'acord: les línies de centre!: ed. infantil i cicle inicial [presentació]. Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2016-09Extensión
3 fitxers
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Posem-nos d'acord: les línies de centre: educació primària: CM, CS [presentació]
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-09)Quan les escoles aconsegueixen establir “línies de centre” fonamentades i rigoroses els resultats del alumnes milloren. Però, sobre quins aspectes ens hem de posar d’acord? Hi ha consideracions generals ... -
Posem-nos d'acord: les línies de centre: educació secundària obligatòria [presentació]
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-05)Al final de l’escolarització obligatòria, tots els alumnes haurien de poder ser escriptors madurs: capaços d’aplicar, de manera autònoma, estratègies en totes les fases del procés de redacció, per tal ... -
Som escriptors i escriptores!: ed. infantil i cicle inicial [presentació]
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-09)Cal acompanyar el procés d’aprenentatge de l’escriptura donant ajudes i retirant-les, oferint modelatges, i ajudant l’alumne a ser estratègic a l’hora de comunicar per escrit.







