El camí de l'aprenentatge del codi: ed. infantil i cicle inicial [presentació] (2016)
dc.contributor.author | Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics | |
dc.date.accessioned | 2022-06-07T05:47:06Z | |
dc.date.available | 2022-06-07T05:47:06Z | |
dc.date.issued | 2016-02 | |
dc.identifier.citation | El camí de l'aprenentatge del codi: ed. infantil i cicle inicial [presentació]. Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/3109 | |
dc.description.abstract | En una societat alfabetitzada com la nostra, els infants desenvolupen idees sobre el funcionament del codi escrit molt abans que arribin a l’escola. Esbrinar aquests coneixements previs i conèixer les etapes d’adquisició del codi escrit són requisits indispensables per ajustar la nostra intervenció educativa, tot respectant els diferents moments evolutius en què es troben els alumnes. | ca |
dc.format.extent | 3 fitxers | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Ensenyament | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | El camí de l'aprenentatge del codi: ed. infantil i cicle inicial [presentació] (2016) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/lecture | ca |
dc.rights.accessLevel | Sense embargament | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Comunicació escrita - Educació infantil - Ensenyament | ca |
dc.subject.lemac | Comunicació escrita - Educació primària - Cicle inicial - Ensenyament | ca |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/